Ooog der var siste i seng! Nå skal jeg legge beina høyt og håpe at jeg ikke sovner før "Neste sommer" begynner på TVNorgeDa er det like før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooog der var siste i seng! Nå skal jeg legge beina høyt og håpe at jeg ikke sovner før "Neste sommer" begynner på TVNorgeDa er det like før![]()
Elsker Bailys! Er veldig godt på vaniljeis faltiskPepsi max?!haha!
Neida, liker vin...både rød og hvit
Og Baileys!
hehe pepsi max er favoritten her også.Pepsi max?!haha!
Neida, liker vin...både rød og hvit
Og Baileys!
Haha, samme her! Pleier å se både det og så helt perfekt etterpå. Burde lagt meg tidligere, men det er jo så morsomtOoog der var siste i seng! Nå skal jeg legge beina høyt og håpe at jeg ikke sovner før "Neste sommer" begynner på TVNorge![]()
Alle burde se den filmenHørtes interessant utmen kanskje litt kjedelig for meg
![]()
Pleier som regel å holde meg til mindre prosjekter som tar liten tidSkjønner det veldig godter en grunn til at jeg ikke strikker eller hekler osv.. Eier ikke tålmodighet!
![]()
Ler så jeg griner hver gang (om jeg holder meg våken såklart)..Haha, samme her! Pleier å se både det og så helt perfekt etterpå. Burde lagt meg tidligere, men det er jo så morsomt![]()
Håper resultatet blir braDen blir såå fin![]()
Definitivt!! Er de sein i seng blir jeg sein i seng ogsåPleier å gå greit her og da..De legger seg stort sett før de må være i seng også, så det er nesten "luksus"! Alenetiden på kvelden er hellig!
![]()
Og jeg for degDa gjelder det å passe på
Krysser fingre for deg!
Spør så masse du må og få hjelp. Den blir flottHåper resultatet blir braregner med det så lenge jeg spør om hjelp på veien i grunn
![]()
Coyote Ugly er morsom daBarnepiken eller coyote ugly?
Helt rart å holde på med denne egentlig. Blir liksom litt mer virkelig at det skal komme en liten jente i husSpør så masse du må og få hjelp. Den blir flott![]()
Hvilken film?Yey tid for film
Vet ikke.God kveld damer! Er det no liv her?
Jaa, kjenner til den følelsenHelt rart å holde på med denne egentlig. Blir liksom litt mer virkelig at det skal komme en liten jente i hus![]()