Sovnet jeg sp ingen filmHvilken film så du da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovnet jeg sp ingen filmHvilken film så du da?![]()
Ja det er bedre til burgere, men når jeg sa norwegia mente jeg til rundstykkene etterpå uten burgerBrukte cheddar, ikke norvegia.
Hadde smør i pannen når jeg stekte burgerne, og litt smeltet smør i deigen til brødene
Grillen fyres opp idet du setter deg på flyetGleder meg allerede![]()
Mye rart som skjer i drømmeland jaHva skjer med gravide drømmer mye rart?
Først drømte jeg at jeg ikke merket fødselen brått kjenner jeg huet så han ble født hjemme. 4870 gram what :O
Det skjer ikke da![]()
Men morkaken var bitteliten og kun festet med en tråd x)
Nå så drømte jeg at han hadde arvet noe fra far om å drukne ved å få vann på segomg jeg drømmer mye rart
![]()
På ingen måte. Grått og tristKom du hjem til fint vær?
Ja men veldig lurtKjedelig å øve på det
Så herligja
Ja det gjorde detvar lite samarbeids villig i starten, ville bare leke Med kamera
hehe
Vis vedlegget 169779
Aha, det skal jeg også ha nå!Ikke helt, 2.3.4 forhandlinger.
Forhandlinger om stillingsendring
Yeeeii, så spennende!!!Ja planen er å føde litt nå, er satt i gang så venter bare på det hersens ballongkateteret![]()
Mmmm..Ja det er bedre til burgere, men når jeg sa norwegia mente jeg til rundstykkene etterpå uten burger![]()
Da blir det verreHan er ikke hjemme
Kos dere glugg ihjel!Da kommer foreldrene mine om en liten halvtime for kake(r) også stikker jeg og gubben på kino og middag :-D
Har sendt, er frist til ukenAha, det skal jeg også ha nå!
Sender inn krav på meg selv![]()
Yes. Jeg syns ikke Synnøve er den beste, selv om jeg skulle ønske jeg kunne si detMmmm..
Det er godt![]()
Taxfreen regner jeg med?Føler meg som en alkoholiker og verdens største snopegris!!!![]()
Skal si når jegdrarGrillen fyres opp idet du setter deg på flyet![]()
Har du vært innom taxfree?Føler meg som en alkoholiker og verdens største snopegris!!!![]()
Isj da, såkjedelig daPå ingen måte. Grått og trist![]()
He he du mener det jaJa men veldig lurt![]()