Hehe, hun liker rare ting jeg vanligvis ikke spiser, som nugatti. Jeg liker det slettes ikke! Men nå spiser jeg en del av det hahaHjelper sikkert om du blir litt streng![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, hun liker rare ting jeg vanligvis ikke spiser, som nugatti. Jeg liker det slettes ikke! Men nå spiser jeg en del av det hahaHjelper sikkert om du blir litt streng![]()
Skjønner detÅh. Må bli ferdig med alle andre prosjekterer begynt å jobbe 30% og
![]()
Prosjektene nå er floridabukse -hunTil hvem av barn? Eller begge?
Gi en lyd om du prøver for da betaler jeg deg for 2 stkSååånnn sett. Neida, tror jeg ville greid det greit.. Om jeg bare orker prøve![]()
Ja heldigvis.Så kjedelig damen godt å høre han er ganske frisk nå da
![]()
Greit å ha velge iProsjektene nå er floridabukse -hun
Romper -hun
monsterbukse-han
Så deiligVi var på hytta i hele påska. Ute nesten hele tida med aking, grilling og skiturer![]()
Synes du det altså?Nei det var da en veldig dårlig ide
Hehe, hun liker rare ting jeg vanligvis ikke spiser, som nugatti. Jeg liker det slettes ikke! Men nå spiser jeg en del av det haha
Igang med nattskrekk-anfallene igjennummer 2 nå. Er så fælt når hun skriker sånn og roper etter mamma
![]()
Gi en lyd om du prøver for da betaler jeg deg for 2 stk![]()
Det er vi nok alleIkke sant![]()
Pleier å være meget velvillig når jeg har hatt slike dager jeg også![]()
Lykke til han ogsåJa. Han ville ned 7 kg ca![]()
Dakar lille L ♡Igang med nattskrekk-anfallene igjennummer 2 nå. Er så fælt når hun skriker sånn og roper etter mamma
![]()
Ikke mye det i forhold til igårStille ? 20 sider her..
Joda har vel det![]()
Dvs. det er på pinnene nå. Nok av prosjekter etterpåGreit å ha velge i
Ja, alt er vel som det bruker å være i et svangerskapTypisk det!![]()
Så bra hun fant Ole lukkøyeja bare mitt mannfolk sover bare, slappfisk![]()
tar ca en ukes tid, men nå har hun enda ikke sovnet så. hun ligger på armen så en begynnelse![]()