Da stemmer nok detJeg synes ikke den er det. Stevia er veldig søtt så![]()
Har kikket etter sjokolade som er litt mer sunn men samtidig god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da stemmer nok detJeg synes ikke den er det. Stevia er veldig søtt så![]()
Jeg øker på denne måten ved armer og ben: http://www.pickles.no/oke-hoyre-venstre/Skal det
Jeg henter opp tråden mellom maskene, og strikker den vridd. Det er ikke selve økingen som er stygg.. Men det at jeg fort kan strikke for slakt rundt den..
-Tror- egentlig ikke det blir fælt på genseren, jeg bare.. bekymrer meg unødig. Var bare at det ikke ble spesielt pent på økingen på ei bukse jeg begynte på. Men - det fant jeg jo ut av hva jeg gjorde feil![]()
Ah skjønner. Håpe det funker og at du får til nytt kosthold
Oi så stor
det gjør hun<3
Du skulle sett frisøren da jeg skulle klippe meg. Hun stod der å titta på de små hårtustene som stikker ut her og der. "Eehm hva er dette her da" skulle tro jeg hadde klippt meg med bind for øya! Men måtte forklare at etter fødsel = hårtapJa, ikke sant! Veldig rart, men så deilig med forandring! Har mistaså mye etter svangerskapet og, så følte meg så ufresh og fæl. Deilig å få bort litt
vi kommer til å fortsette med denne etter vi er ferdig på lavkarboDa stemmer nok det
Har kikket etter sjokolade som er litt mer sunn men samtidig god![]()
Det blir faktisk det!!Blir helt perfekt det![]()
Her har vi funnet sofaen ganske lengeDa er gubben dratt på jobb og jeg fant sofaen![]()
jaNy strikker?![]()
vet ikkeTør jeg det da![]()
Bursdags krone?![]()
Bursdagskrone til snuppa??![]()
JaTil bursdag?
Haha, såpass ja! Huff... ja jeg har jo fått viker jeg nå. Med småhår i vikene da. Men likevel. Man føler seg ikke helt fresh da. Men gjorde seg å få ny sveis altså! Hvor kort klippa du?Du skulle sett frisøren da jeg skulle klippe meg. Hun stod der å titta på de små hårtustene som stikker ut her og der. "Eehm hva er dette her da" skulle tro jeg hadde klippt meg med bind for øya! Men måtte forklare at etter fødsel = hårtap![]()
"Seriøst, skal du ha det så kort?? Du skal vel spare det langt igjen?" Han har vel og merke hatt en dårlig dag idag.. men likevel.Whut? Hva sa han da?:O jeg er sikker på du ble rålekker! ❤
Du ogsåKos deg i kveld![]()
Ikke hør på han! Du er råflott"Seriøst, skal du ha det så kort?? Du skal vel spare det langt igjen?" Han har vel og merke hatt en dårlig dag idag.. men likevel.
Hun er nå 1 time og 15 min på overtid siden igår, men hun er 1 time og 30 min etter hvordan hun skulle ha lagt seg. Skal prøve å få henne til å legge seg sammen med meg etter hvertHåper ikke det blir altfor sen leggetid![]()
Godt å høre værgudene var gode med dereOverskyet 1 dag ellers bare sol![]()
Det er ikke så kort en gang. Er oppafor skuldrene da. Er jo ikke no gøy å høre sånn, men jeg kjenner han så godt så jeg vet å børste det av megIkke hør på han! Du er råflott![]()
FjordlandBle det noe spennende noe..?
Spiste taco selv. Nå har jeg nettopp lært dattera å telle litt på tysk, og nå tenker jeg det begynner bli godis-og-film-tid!![]()
Omtrent det sammeHehe, og idag da?
Ikke nå hvertfall !!!!Joda, det kan du![]()
Mhm helt sant altspHahah, mener du det?.haha![]()