Ikke her ute hvertfall ser jegNoen ivrige gjør nok det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke her ute hvertfall ser jegNoen ivrige gjør nok det![]()
Huff daAah. Heldig som fortsatt har småsøsken som er unge. Etter at min ble 20 så må man nærmest tvinge han til å omgåshaha
Hvor i landet bor du? Men jo vi har sikkelig drittvær. Så glemte jeg paraplyengubben bare "nei vi kjører ikke tilbake, du har regnjakke, din feil" paraplyen var til han
som ikke har regnjakke.
Ikke så mye om du ikke vet detHva vet jeg![]()
Tror jeg våknet en gang i timen i nattIkke så veldig dessverre
Du da?
Uff det høres ikke gøy utTror jeg våknet en gang i timen i nattmen satser på at det blir en bedre natt i natten som kommer
Mye hosting enda?
Gøy er det ikke, men begynner å bli vandt til det igjenUff det høres ikke gøy ut
Ja hoster mye fortsatt
Håper ikke jeg heller , grønt slim så jeg tror det er på vei til å bli bedre da.Gøy er det ikke, men begynner å bli vandt til det igjen
Får håpe hosten ikke sitter i så veldig mye lengre da! Er så fælt å gå med.
Får satse på detHåper ikke jeg heller , grønt slim så jeg tror det er på vei til å bli bedre da.
Så flott daJa foreldrene mine kommer og passer han. Passet på at de kunne før jeg planla alt
. Moren min var helt med på notene
![]()
Krysser fingre for detHåper lillebror vil ligge i den![]()
Bra hun ikke ble hardere rammet daVel. Jeg og mellomste har vært syke sammen.
Hun har dog ikke vært annet enn hostende og snufset, hun har ikke klaget over feber
Ja blir gøy for han forventer det ikke. Han prater om å dra ut og fiske hvis været tillater detSå flott da
Skikkelig overraskelse!
Ikke jeg hellerFår satse på det
Liker ikke når folk er sjuk jeg![]()
![]()
Her er det mangeIkke her ute hvertfall ser jeg
Innrømmer det gjerneIkke så mye om du ikke vet det![]()
Ingen ute herHer er det mangemen regner ikke nå..