Ikke i bruk
Forumet er livet
3661 innlegg... vi klare vel 5000 ik dag??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skravlet sikker for mye i går kveldNå kaster den ut meg også![]()
God morgenGod morgen![]()
Her snør det... og jeg som skulle skifte dekk i dag.... Tror jeg dropper det gitt.
Vi tok jenta i senga vår inatt, så fikk litt sammenhengende søvnSå satser jeg på at det blir noen timer i alle fall![]()
Jeg ta meg halv 12..frøkna bestemte at da var det påtide å våkne, så måtte bare legge meg med henneOppe fortsatt gitt![]()
Men skal gå nå, er helt ferdig...
Ja :/ tror det kunne blitt mye enklere om jeg hadde fått behandling. Begrensa hva man kan gjøre selvSå merkelig.. Bra det er bedre der dere bor nå ! Er ikke alle sånne ting man kan vente på :/
Hadde så mange varsler at det var enklest å lese gjennomJeg er imponert![]()
Som dere skravla igår kveld (sent)3661 innlegg... vi klare vel 5000 ik dag??
Så bra dere fikk sove littVi tok jenta i senga vår inatt, så fikk litt sammenhengende søvn
Prøvd kiropraktor og osteopat. vært i røngten med nakken hennes og alt ok. Hs hadde ingen hjelp. :/Familie, fotsone terapi, kiropraktor osv? ♡
Enn du da?Så bra dere fikk sove litt![]()
Morn morn!God morgen. Da har jeg og mini stått opp og fått på oss klær så var det frokost
![]()
Ja her skulle jeg også gjerne hatt ett par timer til med søvn men en veldig våken gutt er ikke enigMorn morn!
Her er vi også oppe. Trøtte og i kaffedrikkinga. Med ei tulle som er meeeget våken og sprellende![]()
Ikke santJa her skulle jeg også gjerne hatt ett par timer til med søvn men en veldig våken gutt er ikke enig
Haha jeg også. Her ville han også oppå gubben og styre men siden han var på jobb inatt så skal han få sove litt tenker jegIkke santvåkna med jenta bokstavelig talt oppå ansiktet mitt
![]()
God morgenGod morgen. Da har jeg og mini stått opp og fått på oss klær så var det frokost
![]()
Har vi samme barn? Jeg har en liten duracell kaninMorn morn!
Her er vi også oppe. Trøtte og i kaffedrikkinga. Med ei tulle som er meeeget våken og sprellende![]()
:-O:-O en som syntes maten din så mer fristende ut?God morgenher har grøten og en brødskive blitt intatt, J snappa til seg brødskiva mi
![]()