Så kan hun sitte her i all ensomheten og skravle med seg selvEr så klart det hun vil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kan hun sitte her i all ensomheten og skravle med seg selvEr så klart det hun vil
Hehe neiJeg kan ikke løpe ut uten bukse heller xD ble stille, men de vekket N så hun sitter å er sur og gråter. Rører jeg hun griner hun bare enda mer![]()
Er godt jeg er godt for noe jeg ogsåDu er god på å få oss til å le da
Ooh, takk for påminnelsenMå du ikke glemme å puste![]()
Tror vel det?Lurer på om jeg har kommet meg på listen
Det tror jeg på jaJa det er trasig![]()
Ta det som no positivtHehehoderisting opplever jeg ofte
![]()
Det er ikke et uttrykk vi bruker mye herTrodde det sto skam dem hjem. Lurte på hva det betydde
Mhm eller få andre på toppen av listaSå kan hun sitte her i all ensomheten og skravle med seg selv![]()
Glad vi har deg herEr godt jeg er godt for noe jeg også![]()
![]()
Glemmer å puste når jeg ler, så viktig å advare folk om sliktOoh, takk for påminnelsen![]()
Ikke her heller gittDet er ikke et uttrykk vi bruker mye her![]()
Makan, da hadde jeg blitt sur!Jeg kan ikke løpe ut uten bukse heller xD ble stille, men de vekket N så hun sitter å er sur og gråter. Rører jeg hun griner hun bare enda mer![]()
Det har du sikkertLurer på om jeg har kommet meg på listen
Så fint for jeg liker å gjøre folk gladSkjønn du ervar fint sagt
Nå blei jeg glad
![]()
Det er helt sant!! Viktig å nyte det som er nå! Og ikke alltid vente på at ting skal bli sånn og sånn. Åh, nå måtte jeg bare nusse en ekstra gang på lille ♡Ja og da får du ikke tiden tilbake heller.
Og vil savne det som kanskje da var slit![]()
Jippi, det liker vi!Skal prøve å være i slaget flere ganger.
![]()