3 sider mens jeg ammet og la U, ikke dårlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en hyggelig kveldBeldig stille her og. Petter Schjerven står på i bakgrunnen, mannen spiller på pc og baby ligger på fanget mitt
Vi er helt rå!!Hell yeswe did IT!!!
Ja vi pusser opp det gamle. Typ helt ut med det som var og inn med nytt. Blir godt å bli ferdig!Bygger dere nytt kjøkken?![]()
Det er fælt og han er min lillebror11 mnd siden han ble lam... Han skal kunne gå men det tar tid. Satser på det
![]()
Takk håper det jeg ogsåHåper du blir frisk snart Kengu![]()
Så koselig daKvarter nårekker å skravle litt til <3
Måtte titte innom en rask tur etter jeg var på badetDet betyr at du er borte nå?![]()
Dagen har vært fantastisk.Har dere en fin fredag?
Og innen det har du 1.000...Vi får se om 50 min da
Nå blir jeg også kastet ut her[BV FORUM HAR STOPPET]
Blææææh!
Nei men snart 900 faktiskBlir vel 1000 snart![]()
I morgen skal jeg klippe og farge håret. Har mista så veldig mye hår etter fødsel nå, og det som er igjen er såå tørt og livløst så nå gleder jeg meg veeeldig til å dra til frisøren!Hva skal dere i helgen?
Ja gikk fort i dagDet gikk jo før 10![]()
Fordelen med å være f.ansvarlig detJeg har lov til å spamme litt![]()
Nei du er klok duikke så dum skjønner du
Hva har du gjort ?
God natt og sove godtNei får vel ta hintet når appen kaster meg ut igjen om at det er på tide å sove. God natt skjønne damer. Lykke til videre med 3500 innen midnatt
![]()
Vi er jo på god veiJa er det. Klarer vi Tamara sin nye utfordring på 3500 før midnatt da?
Kommer opp ofte. Skjedde nå nettopp ogsåNå blir jeg også kastet ut her![]()
Ble ikke mer enn 3åjaheia enga !
ja må det ! Den er stille og rolig å hyggeligdin da ?
uff så vondt
tipper 10