Vet ikke.Hvor er Sara i kveld da?
Sikkert tatt seg en fridag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke.Hvor er Sara i kveld da?
Irriterende når det går treigtKommet seg igjen her nå![]()
Holy macaroniUtfordrer dere til å klare 3500 her innen kl 0.00![]()
You can do it!!!
Snakke med han?Ja utrolig kjedelig :-/
Whhoop whoop10 igjen damer!!!![]()
Yes det er det så absoluttHerregud som dere skravler. Er det gøy???
Der var vi i målDette klarer vi!![]()
ja det er detHerregud som dere skravler. Er det gøy???
hva skal dere ?Kose meg med ungene minesett de alt for lite siste uka
når ser jeg deg da ?Du ser nok ikke meg, men gubben skal være der![]()
Morroda har jeg lest meg gjennom samtalenhihi
nå skal jeg spise rislunsj, pink lady eple! åååå jeg elsker det! <3
så setter jeg på house mens jeg skravler
hva skal dere i morgen da?
her blir minste broren min 16 år. begynner å bli stor gutthan fikk en lillesøster på faren sin side her, så han gleder seg enda mer til lillebror kommer og spør masse om svangerskapet hihi moro
gruer meg litt til å se eldste broren min da han ikke har det bra.... han la ut på fb at han gråt pga helsevesenet. sier sitt :/
men blir veldig godt å se han og!<3
brannen som skjedde på det sykehjemmet er hemmelig da. det er ingen som skal vite om det tydeligvis![]()
Vi er jo passert 3000 daHoly macaroni
Skal du sprenge kapasiteten her inne idag??
Det er nå detGår på badet ti jeg..
Det er kjedeligIrriterende når det går treigt
Haha, nå så jeg den!3000![]()
Såpass har jeg fått med megHaha! En ball, to lag. + masse teite regler. Skjønner?
Det stemmer..Det er nå det![]()
I morra skal mannen og jeg skru kjøkken. Leit å høre om eldste bror din! Er ikke godt når noen som står oss nær har det vondtda har jeg lest meg gjennom samtalenhihi
nå skal jeg spise rislunsj, pink lady eple! åååå jeg elsker det! <3
så setter jeg på house mens jeg skravler
hva skal dere i morgen da?
her blir minste broren min 16 år. begynner å bli stor gutthan fikk en lillesøster på faren sin side her, så han gleder seg enda mer til lillebror kommer og spør masse om svangerskapet hihi moro
gruer meg litt til å se eldste broren min da han ikke har det bra.... han la ut på fb at han gråt pga helsevesenet. sier sitt :/
men blir veldig godt å se han og!<3
brannen som skjedde på det sykehjemmet er hemmelig da. det er ingen som skal vite om det tydeligvis![]()
Er visst det hun prøver på!!Holy macaroni
Skal du sprenge kapasiteten her inne idag??
Nei ble liv igjen plutswligDet merker ikke jeg noe til så tror fremdeles vi vil klare det i dag
Ja må nesten det. Nå flytter vi ut her i fra til sommeren også. Er så lei av ikke å ha uteområdet fordi han aldri har blitt ferdig med det. Og er ganske usental plassSnakke med han?