Nei fordi det plutswlig ble så rolig men var visst appen som trøbletDet er bare Kengu som tror det blir rolig fordi hun forsvinner.
Blir du med på å motbevise henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei fordi det plutswlig ble så rolig men var visst appen som trøbletDet er bare Kengu som tror det blir rolig fordi hun forsvinner.
Haha godt jeg er medDet er faktisk umulig om man skal følge reglene![]()
Har ikke turt å sjekke ennåDu det vwt jeg ikke kjære
Tipper han er passe trøtt. Hva jobber han med?du er ikke alene om å være trøtt
mannen jobbet 12 1/2 time ovetid igår hanhan var hjemme i 4/5 tiden i natt....
Men plutselig er det tempo igjenJa merker det
Jeg skulle jo være aktiv i kveld, slik at du kunne få noen innlegg ogsåHar egentlig vært her i hele kveld, bare ikke like aktiv som enkelte andre
Fine! Kunne godt tenkt meg flaskene og. Men er ikke akkurat misfornøydHun gjorde det![]()
SelvfølgeligKlarer vi 3000 i kveld da?
Ja jeg er medDet er bare Kengu som tror det blir rolig fordi hun forsvinner.
Lurer på hva det kan ha vært. Merket ikke jeg ble bitt/stukket hellerNeimen uff da
Sova godtEr med i et kvarter til
Da blir det kvelden på meg![]()
En god start er viktigEn god start er deilig![]()
Skjønner ikke poengetÅ hva er den grunnen?
Insekter = klart tegn på at det er vårSer ut som jeg har blitt bitt/stukket av noe. Rød og hoven over tommelen med leddet der
Nei vi er virkelig ikke detMen vi er ikke veldig langt unna da![]()
Hadde tatt både flasker og veske jeg ogsåFine! Kunne godt tenkt meg flaskene og. Men er ikke akkurat misfornøyd![]()
Så koselig å høreJa det har jeg fått med meg
Holder du ut?Nei vi er virkelig ikke det
Ja synes det. Han har vært her tidligere og holdt på til kl 2 på natten :-O. Gubben holdt på å bli gal da han lå og hørte han gikk frem og tilbake i huset over ossSå kjedelig
Litt sent for bråkete arbeid :/
Javel da sjefJoda, det går fint![]()