Mest sannsynlig mer enn megHva vet jeg liksom?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mest sannsynlig mer enn megHva vet jeg liksom?!![]()
Hehe, jeg sov meg gjennom alt før. Men nå...våkner nesten av at smokken hennes faller utNår jeg traff samboer våknet han når han hørte ungene våknet og jeg sov meg igjennom det meste![]()
Mobbet han litt da og sa han sklei rett inn i farsrollen![]()
Så kjedelig daHadde lagt meg godt til rette på fanget til gubben også må han gjøre seg klar for jobb :-/
Kl 18:56:50
Takk for svarVar det ikke litt før 19 da
Ja synes virkelig det. Fikk til og med massasje på ryggenÆsj så kjedelig da
Wedding crashers heter denKjempe deilig
Å, hvilken film ?
Spørs om tempoet holder helt ditSer at det blir null problem å nå 3000 i dag her inne![]()
Var flere som husket det daNei desverre![]()
Til 800Til 800 eller 900?![]()
Jeg var henvist. Men lange ventelister :/Burde så absolutt gjøre de jaså kjipt, her får vi gratis behandling om vi er henvist fra lege, og slipper å vente heldigvis
du får gjøre det, og prøve å forebygge mest mulig
![]()
Ja synes virkelig det. Fikk til og med massasje på ryggenSå kjedelig da![]()
Orker ikke holde deg våken?Da får jeg nok vente til i morgen for å se hva jeg fikk i dag![]()
Det gjør vi jaKoser oss![]()
Den har jeg også sett for mange år sidenSer på wedding crashers
Tror ikke det jeg heller.Ser at det blir null problem å nå 3000 i dag her inne![]()
Lurer jeg også påHva er kjedelig med det da?
Det prker jeg ikkeMen da må du jo ha 900?![]()
Det gjør jeg ikke. Ble lite søvn i natt:/Orker ikke holde deg våken?![]()
å neiHadde lagt meg godt til rette på fanget til gubben også må han gjøre seg klar for jobb :-/
syns det er helt rått jegSer at det blir null problem å nå 3000 i dag her inne![]()
snakkesNår jeg kommer tilbake skal jeg lese meg inn i samtalen littnå blir det å finne frem klær og legge klær på plass. Snakkes snart
![]()
Den har jeg settWedding crashers heter den
Hehe. Blir slik når de er småHehe, jeg sov meg gjennom alt før. Men nå...våkner nesten av at smokken hennes faller ut![]()