Da må du legge degHoldt på å sovne sittende i sofaen jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du legge degHoldt på å sovne sittende i sofaen jeg![]()
Kommet meg inn igjen nåDwt gjør jeg også
Å da når jeg ikke den gittJasså er du ute etter den??
Husker faktisk ikke....800 et-eller-annet?
Det er detHihi
Lett å la seg rive med.
Blir ikke så mye tid fremover, men noe skal jeg få tilDa blir det tid til skravling ja.
Ja det skjønner jegJo er egentlig det. Men håpte på litt fint vær allikevel![]()
Har ikke sett en enesteLei av gravidspøkene jeg... Gad, har ikke folk folkeskikk?
Det var snill mannTakk søtisgubben ville steke de. Så jeg skravler
![]()
Heldig som har ei som vil kose. Min har ikke tid til detHaha ikke alltid lett å bare være en mann.
Ja her går det i ett fra morgen til kveld men sjelden han er så hyper med leggetid. Pleier somregel å roe seg og like og kose i armkroken min på kvelden. Men ikke idag
Det var mange det. Ble bare to lurer her. Mot normalt tre. Tror hun er på vei å droppe den tredjeJeg var redd det skulle bli det her. Men 30 min ca tok det.
Også så mange små dupper det var idag dahaha 4 eller 5, nei jeg har mista telling
![]()
Klarer fortsatt ikke se noe galt med de jeg. Alt som sies i dag tar heg med wn klype saltLei av gravidspøkene jeg... Gad, har ikke folk folkeskikk?
Så godtvar selv veldig plaga med bekkenet, studerte, så liten vits å sykemelde seg for meg. Endte opp med krykker de siste mnd :/ og bare hjemme såfremst jeg ikke måtte ut
Du får oppdatere ossMå sjekke lista etterpå![]()
Samme her, men får prøve å holde litt trittBlir ikke så mye tid fremover, men noe skal jeg få til![]()
Ja gubben ville ha Olsenbanden maraton. Så here we goHørtes behagelig ut![]()
Haha, vi kunne alle trengt det innimellomHaha jaa dævendet var det jeg glemte. Skulle kanskje tatt ett par sjæl
![]()
Er bare på kvelden han har tid til det. Men kommer for kjappe klemmer ila dagenHeldig som har ei som vil kose. Min har ikke tid til det![]()
Allerede over 250Du får oppdatere oss![]()
Det ble pizzaHva blir det?