De lages med philadelphia kremost. Og ekte vanilje, de er faktisk suuupergodeDet høres kjedelig ut
Forresten vet du hvordan man lager taco-lavkarbo-skjell
Det lager du av ost
http://damerforfaen.blogg.no/1402183206_lchf_lavkarbo_tacoskj.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De lages med philadelphia kremost. Og ekte vanilje, de er faktisk suuupergodeDet høres kjedelig ut
Forresten vet du hvordan man lager taco-lavkarbo-skjell
Jeg sjekker den på iphonen jeg. Den stemmer sånn halveisJa så det på værmeldingen på god morgen norge i morges :-/. Passer meg ikke i det hele tatt
Krysser fingrene for oppholdsværÆsj masse skyer ute og nå når jeg skal ha frihelg. Håper på ihvertfall opphold i morgen så jeg og mini kan gå en god lang tur
Hva blir det?Hurra for snart mat![]()
Var mye gnikking i øynene. Mannen skulle prøve seg men han satt på uroenHurra så bra. Godt når de sovner
![]()
Veldig koselig at du bestemte deg for det![]()
At det er ja!!Face er kjedelig i forhold![]()
Ser for meg regn her i morgen ut fra skyene ihvertfallJeg sjekker den på iphonen jeg. Den stemmer sånn halveis![]()
Ja håper virkelig detKrysser fingrene for oppholdsvær![]()
Du har det nåNeida, den diagnosen har jeg ikke![]()
Ble vafler istedenfor strikking herIkke jeg heller![]()
At det var ja! Måtte hele tiden sjekka at hu pusta. Av en eller anna grunnBegynnelsen av livet til babyen tror jeg er den mest bekymringsfulle tiden!
Her var han hyper men gned seg i øynene på slutten. Her var det gubben så fikk han til å sovne til sluttVar mye gnikking i øynene. Mannen skulle prøve seg men han satt på uroenda jagde jeg han ut
![]()
Flink du erJammen var jeg ikke over 250 også![]()
Iallefall iløpet av helgaHehehe, hvem vet, plutselig er vi der![]()
Det går unna i dagFlink du er![]()
Neida, 3000 på en fredag i EN tråd får jammenmeg holde altsåDu kommer med høyere tall før vi når 2500 igjen