Hehe okHehe! Har slått fra meg tanken litt. Jeg var nok bare litt var på det![]()
Når reiser dere på ferie igjen. vet det er denne mnd...når vi kommer nedover kanskje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe okHehe! Har slått fra meg tanken litt. Jeg var nok bare litt var på det![]()
Ha ha morsomme duTja, tenker ikke på noen spesielle!*plystre, plystre*
Har du fått ny stilling på jobb, gratulerer så myeTakk søte du![]()
Ufattelig viktig faktiskPositiv innstilling er viktig![]()
Hehe. Går fintUnnskyld
Hva slags tema da?
Før barna?Da må du legge deg![]()
Å det er litt kjipt daBlir sen kveld på han i kveld tydeligvis. Bare synd han ikke sover noe lengre på morgenen om han sovner senere enn vanlig:-(
Så braaBlir vel i løpet av neste uke håper jeg!
Ooh, det hadde vært stasJa da hadde vi vært fire i nabolaget med 2016 babyer![]()
Gjør av og til det vi også. Men i kveld kunne vi ikke det siden gubben skal jobbe som dørvakt og mini tydeligvis skulle gjøre seg vanskelig med leggingenDet skjer her og. Så det er aldri middag klart til gubben iallefall. Den lages når han kommer hjem og vi er 2
Måtte jo det daFram med lader!![]()
Ikke overraskendeRonja og cesk 88
Tja, vi får seDa klarer du 5000 denne mndmoahaha
![]()
Ha ha ja ja sånn kan det gåHehe. Går fintgarntråden, og noen til
vi tenkte i samme baner
![]()
Ja var det. Hadde det ikke vært for at jeg er gravid og ikke klarer smaken på kaffe hadde jeg tatt meg en kopp med detHva skal vi gjøre med det?
Nei ikke sant velIkke overraskende![]()
Hæ?!Ronja og cesk 88
Går fint det velFør barna?![]()
Jeg blir en stund ihverfall. Legger meg tidlig kjenner jeg men nå sovnet mini så da blir jeg her noen timer ihverfallSnart lade tlf mens jeg legger barn. Skravling senere! Hvem er her i kveld?