Blir sen kveld på han i kveld tydeligvis. Bare synd han ikke sover noe lengre på morgenen om han sovner senere enn vanlig:-(Det skjønner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir sen kveld på han i kveld tydeligvis. Bare synd han ikke sover noe lengre på morgenen om han sovner senere enn vanlig:-(Det skjønner jeg
HahaDagens aprilspøk på Supernytt (nyheter for barna).
Helsemyndighetene er bekymret etter påskens hamstring av smågodt, så det innføres 18 års aldersgrense, ulovlig å selge i helgene og etter kl 18 på hverdager
Fram med lader!Ups 5 prosent igjen bare
Det skjer her og. Så det er aldri middag klart til gubben iallefall. Den lages når han kommer hjem og vi er 2Her har han allerede hatt luren når vi skal spise middag så ikke så lett da
JaTror det er kronisk hos de aller fleste foreldre![]()
Smakte nydeligSå bra![]()
Ikke santåssen er formen?
Jeg ogsåJeg...er...trøtt....
Hha. Kjenner meg igjen derHvis jeg får den ferdigblei så opptatt av skravlingen her inne
![]()
Haha, gjør du velDet klarer jeg ikke![]()
![]()
Hehe! Har slått fra meg tanken litt. Jeg var nok bare litt var på detRandom innlegg
Hvordan går det med det vi snakket om på pm?
Håper detDet gjør det nok ja
Takk søte duGratulerer med ny stilling![]()
Hva skal vi gjøre med det?Jeg også
Håper det ikke er lenge til trekningÅ det er jeg også
Ååh...kjenner jeg gleder meg!!![]()
Eller stikke en pinne i hjula hansJa! Kjente jeg hadde skikkelig lyst å ta en prat med idioten!
Yes skal til oslo i morgrnJaa..hadde du planer i helga?
Må være noe sånt. Men ser ut som gubben fikk han til å sovne omsider. Bare kjedelig han ikke sover lenger på morgenen når han sovner senere på kvelden enn vanligVåknet igjenskjønte at det nærmet seg leggetid?
![]()