Jeg har hatt masse hull pga medisiner sies det. Mannen har aldri hatt.Good! Det er bra
Jeg har faktisk aldri hatt noen hull
Så bra. flinka![]()
Kost dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt masse hull pga medisiner sies det. Mannen har aldri hatt.Good! Det er bra
Jeg har faktisk aldri hatt noen hull
Så bra. flinka![]()
Tror det er flere gale herTo gale i skravletråden er ikke bra![]()
Å hvem da mener du ?Tror det er flere gale her![]()
Skjønte det var leggerid snartHvor kom all energien til mini ifra da? Først er han grinete og trøtt, nå er han overalt og full i energi
Krysser alt jeg har for det![]()
Ok, synd med. gjør det.Jeg har hatt masse hull pga medisiner sies det. Mannen har aldri hatt.
Kost dere i dag?
Tydeligvis. Alldri vært så giret før ved leggetidSkjønte det var leggerid snart![]()
En ting jeg har lært, er at med småfolk er veien kort fra himmel til helvetet og tilbake igjenHvor kom all energien til mini ifra da? Først er han grinete og trøtt, nå er han overalt og full i energi
Ja er kjipt men ikke noe jeg fr gjort noe med. Blitt bedre etter jeg ble voksen og sluttet med med da.Ok, synd med. gjør det.
Vi har kost oss masse.Var en fin park
![]()
He he partytimeTydeligvis. Alldri vært så giret før ved leggetid
Helt sant.En ting jeg har lært, er at med småfolk er veien kort fra himmel til helvetet og tilbake igjen![]()
r og ler her ihverfall enn så lenge. Men full i energi og skal ihvertfall ikke sove. Ender nok med overtrøtt gutt som hylerVi bruker å bytte på på fredager og lørdager.Lurer på hvorfor tacofredag har blitt et fenomen...?
Fint!Ja er kjipt men ikke noe jeg fr gjort noe med. Blitt bedre etter jeg ble voksen og sluttet med med da.
Så bra![]()
Så godt å høreJa gikk veldig bra![]()
He he kamel er kult da. Men hørt de lukter veldigFint!
Mhm, OJ. ridde på ponniForeslo heller en kamel jeg da, men det ble litt for voldsomt
![]()
Da må det bo være lov med partyHaha ja skulle tro det. Er jo fredag
![]()
Skikkelig kjipt i grunnÅnei![]()
![]()