Ja, heldigvis. Invitert på restaurant i morgen så da er det greit å kunne spiseUff men godt du er litt bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, heldigvis. Invitert på restaurant i morgen så da er det greit å kunne spiseUff men godt du er litt bedre
He he nei var vel ikke noe nytt detHærlighet som dere skravler daikke at det er noe nytt men...
Her har vi vært ute og trillet tur i finværet, så nå sitter jeg og slapper av før jeg går igang med middagen til frøkna![]()
Hvilken restaurant da?Ja, heldigvis. Invitert på restaurant i morgen så da er det greit å kunne spise![]()
Hva annet skal du i ferien?Da har jeg tatt ei uke ferie. Herlig! Blir godt å følge med litt mer her igjen![]()
Blir vel heller overrasket om det er en dag uten noe særlig innleggHe he nei var vel ikke noe nytt det
Vet detEr ferdig med det
Ja da er det mange timer tilDa er dere ferdig før vi begynner. Her blir det nok nærmere seks![]()
Det blir nok braFelliniTenker det blir biff da
![]()
Håper det går fortIkke lenge til det
Ja det blir jeg ogsåBlir vel heller overrasket om det er en dag uten noe særlig innlegg![]()
Det forundrer meg ikkeJeg leser hva du skriver![]()
Så deiligPå trilletur i knallsola ❤
Så du må være snillDet forundrer meg ikke![]()
Koselig å se degTitter innom og ønsker alle en fin dag![]()
Ja håper det jeg ogsåHåper det går fort![]()
Himmel, det er mye!!Dåne mangler 35 innlegg så har jeg skravlet 400 innlegg i dag