Det er jaggu bra skravletHar vært mange aktive også, det hjelper på
Nærmer oss 15 000 snart nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jaggu bra skravletHar vært mange aktive også, det hjelper på
Nærmer oss 15 000 snart nå da![]()
Å så dumt daTror de skal legge ned igjen :/ virker sånn
Nei men jeg reiv det ned for to dager sidenÅ? Er det mye vind ?
Det er detDet er jaggu bra skravlet
Håper tamara er fornøydDet er det![]()
De burde da tatt hensynJa,takk som spør. Sett bort fra at jeg våknet nå og da pga snekkerne som rev muren på stua![]()
Må i grunn gjøresSå flink du er snuppa![]()
Du er god på skravlingHehe![]()
Oi var da veldig:-/. Mye å gjøre?jobbet overtid stakkarshan jobbet nesten 12 timer overtid
![]()
Ja er det❤. Nå er det avgårde på 24 ukers kontroll hos jordmorKoselig dilemma ♡
Haha, minner meg om når svigerfar og to fremmede menn plutselig sto i stua (som også var soverommet da) mens jeg lå å sov!!!! De skulle se på et vindu som skal skiftes. Svigermor blei rasende på svigerfarJa,takk som spør. Sett bort fra at jeg våknet nå og da pga snekkerne som rev muren på stua![]()
Han blir 37 årÅ, hurrahvor gammel blir han?
Ja ikke santHehe, greit å være sikker![]()
Det må hun være nåHåper tamara er fornøyd
Håper hun holder seg inne til terminSå braskal til jm neste uke, så skal lege og jm ha en prat og mest sannsynlig henvise til ny ul
![]()
Går litt på nåler siden jeg har vært mye syk i svangerskapet og fordi det er en jente i magen. Jentesvangerskap har vært utfordrende i vår familiebåde meg og mamma er to mnd prematur
Ble stilt her nå, så da kom jeg med til sluttenIkke meg som skravler
Nei egentlig ikke men må gjøresSå flink du har vært da...energi du da?![]()
Var rolig nå ja..Ble stilt her nå, så da kom jeg med til slutten
Det blir bedre når snekkerne er ferdig i resten av husetDa blir det fort litt verre![]()