Jo kan forsovet det også. Gjorde somregel det da jeg gikk til kontroller med miniKan du ikke bare ta det der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo kan forsovet det også. Gjorde somregel det da jeg gikk til kontroller med miniKan du ikke bare ta det der?
Sendte sjefen melding om detDet er på håret da![]()
Hjelper jo påDet blir kjekt
Her ble det litt juleferie også i starten.
Joda, men jenta er ikke rolig så tar tid å komme meg ditRolig tempo her nå
Så herligVi hadde heldigvis det igår og. Trilla i 2 timer![]()
God planFår skrive det opp. Eller sette frem glasset kvelden før
![]()
Ja. LurtTenker jeg går ut å rdder gjerdet å så går inn igjen
Nei, for all del!Det må du ikke bli![]()
Har rett på to uker i forbindelse med fødselHjelper jo påde har vel ikke rett på å være vekke fra jobb mer enn den dagen vi føder?
Ganske låst da jaDa er det verre![]()
Jeg tok aldri med. Fiksa det bare derJo kan forsovet det også. Gjorde somregel det da jeg gikk til kontroller med mini![]()
Du må si hun må være detJoda, men jenta er ikke rolig så tar tid å komme meg dit![]()
Jada. En gang i blandt kan alle gjøre detSendte sjefen melding om detmen skjelden han forsover seg så tror det gikk bra
![]()
Godt med litt luftJa. Lurt
Jeg har vært hver dag. Og det har vært deiligSå herlig
Vært på flere trilleturer her også denne uka
I dag tror jeg bare det blir en liten når jeg skal hente i bhg.
Hehe. Ja er ikke mye avslapping med små i husetJeg kan ikke chillemå fotfølge frøkna
![]()
Jo. 2 uker har de rett på. Men ikke nødvendigvis rett på betalt.Hjelper jo påde har vel ikke rett på å være vekke fra jobb mer enn den dagen vi føder?
Har han/hun(?) Sovet lenge?Ganske låst da ja![]()
Har de?Har rett på to uker i forbindelse med fødsel![]()