En liten ferie hadde nok vært deiligGratulerer med bryllupsdagen
Han jobbet enda lenger :O fri idag, og permittert fra mandag. Så tenkte vi skulle få til en liten ferie, men vet ikke helt hva endahan flytter ferien sin over til neste år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En liten ferie hadde nok vært deiligGratulerer med bryllupsdagen
Han jobbet enda lenger :O fri idag, og permittert fra mandag. Så tenkte vi skulle få til en liten ferie, men vet ikke helt hva endahan flytter ferien sin over til neste år
Lykke til hos legenGod morgen![]()
Skal straks vekke N som har sovet over 12 timer. Henter henne tidlig idag så blir ikke noe mat med idag![]()
Ha en fin dag
Skal dra til legen etter jeg har levert henne. Greit å sitte der 20 min før blodtrykket tas
Så blir det hjem å sove med mannen <3 og henter hun klokken 14:00![]()
Det har du rett iViktig å få en god start![]()
Takk♡ går på sparebluss for tiden kjenner jeg. Men umulig å få slappa av på dagen med ei frøken som vil gå og stå hele tidenUff da. Føler med deg og sender en styrkeklem
Jepp. Om hun noen gang legger segKlem ♡
Sov sammen med snuppa første dupp?
Alltid gøy med sure leveringsfolkTidenes sureste bring folk på døra her.. glemte humøret sitt hjemme tror jeg... åååå
Taco! Enn du?Hva skal dere ha til middag i dag?
Begynner å bli en stund sidenHeeikult du titter innom her.
![]()
Går bra. Bare trøtt. Enn med deg ?
Så herligHar det tipp topphar bodd hos svigerfar og kjæresten hans noen dager. Helt nydelig hotelltilværelse <3 planer for dagen
8 måneder allerede!?blir stas med to så tette barn!
Kos deg med rengjøring![]()
Jepp. Midt på natta holder hun det gående i 1-3 timer. Står i senga, ruller, roper og styrer :SUff da, lille som holder dere våkne?
Det er det. Spesielt så mange på rad :/Uff da kjipt med dårlige netter
Så utrolig frustrerendeAtter en helt elendig natt. Når skal det ende?
Tuller ikke med denIngenting som tacofredag <3
Jeg har 18 mnd mellom mine to minstede har så stor glede av hverandre og bruker samme størrelse i klær
![]()
Makan, stått opp med feil bein?!Tidenes sureste bring folk på døra her.. glemte humøret sitt hjemme tror jeg... åååå
Idag er det selvsagt tacofredagHva skal dere ha til middag i dag?
Det kan jeg skjønneBle litt paff da jeg gikk ut for å hente bilstolen og bila var borte![]()
Ingen av deleneTaco eller grandis?