Dagen skal nytes den. Blir nok innedag i regnværet.Heldig :? Nyt dagen.
Her så har frøkna feber å jeg har vondt i halsenskulle til helsestasjonen men måtte avlyse.
Ikke noe gøy med sykdom:-/. God bedring til begge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagen skal nytes den. Blir nok innedag i regnværet.Heldig :? Nyt dagen.
Her så har frøkna feber å jeg har vondt i halsenskulle til helsestasjonen men måtte avlyse.
Ja. Jobba hver dag hele påska?Synes det var på tide med litt fri nå.
Herlig å være tilbake på jobb?
Ååh. J plutselig fått feber?Heldig :? Nyt dagen.
Ja har jobbet alle de røde dagene i tillegg til tirsdag i forrige uke. Så ble litt jobbing på meg.Ja. Jobba hver dag hele påska?
Jeg har ny jobbble spurt om å jobbe litt på kiwi av sjefen, så jeg er der en eller to kvelder i uka
![]()
Var student, så hadde ingen jobb![]()
Du kan se orange is the new black på netflix...? Den likte jeg i hvert fall.
Da fortjener du det! Hva skal dagen brukes til?Herlig med en dag fri etter flere dager på jobb i påsken![]()
Hehe, ok! Hva meeed... sex in the city eller noe sånt da?Har ikke Netflix.. Men sett noe av den, og var ikke direkte imponert med tanke på alt jeg har hørt om den
Men godt forslag!
Ja, jeg tenkte ikke på skolefri i dag.. Da kan det kanskje bli hektisk...Det spørs vel når bærum også har skolefri i dag...
Har ikke Netflix.. Men sett noe av den, og var ikke direkte imponert med tanke på alt jeg har hørt om den
Men godt forslag!
Eller... mener du noe som går på tv liksom?Hehe, ok! Hva meeed... sex in the city eller noe sånt da?
Ja, tremånederskontrollen.Vanlig kontroll idag på hs stasjonen?
Mhm regner med det men vi får seJa, jeg tenkte ikke på skolefri i dag.. Da kan det kanskje bli hektisk...
En venninne kommer på besøk med yngste datterenDa fortjener du det! Hva skal dagen brukes til?
Det hørtes veldig koselig ut! Ha en fin dag!En venninne kommer på besøk med yngste datteren. Hun er jevngammel med gutten min så det blir gøy
![]()
Eller... mener du noe som går på tv liksom?![]()
Ja blir detDet hørtes veldig koselig ut! Ha en fin dag!Jeg skal til legen idag, ingen andre planer.
Takk for detJa blir det.
Lykke til hos legen.
Åh, det orker ikke jeg se på...Har sumo og ViaplayFant noen episoder av fødeavdelingen så får starte med det
![]()
Åh, det orker ikke jeg se på...hehe men kos deg med det du
![]()
Haha!Syns det er fascinerende jegMannen var ikke like enig da jeg tvang han til å se på det + en video på YouTube der du så ALT haha
Det er kjipt detUff... I dag er dagen vi SKULLE til København.. Men dessverre er det sykdom i huset..Må utsette turen.. Utrolig kjedelig..