Hvor stor er barnet deres nå?

Heeeeiii!!
Du er gravid igjen så jeg på generelt:):) Gratulerer så mye:D:D
Her er han 87cm og 12kg.
Ja, det er jeg. Du var jo kjapp som bare det, jeg har ikke vært i nærheten av å være klar før nå. Heldigvis et litt lettere svangerskap denne gangen enn forrige. Evt har jeg bare litt andre forventninger. Synes det hår fortere også nå. Vips, så nærmer det seg jo halvveis allerede! Står det bra til med dine to?
 
Ja, det er jeg. Du var jo kjapp som bare det, jeg har ikke vært i nærheten av å være klar før nå. Heldigvis et litt lettere svangerskap denne gangen enn forrige. Evt har jeg bare litt andre forventninger. Synes det hår fortere også nå. Vips, så nærmer det seg jo halvveis allerede! Står det bra til med dine to?

Ja, hehe. ;)
Hvor langt er du på vei nå da? Vet kjønn:)?
Det går greit, snuppa blir snart 4mnd. OJ. er aktiv og skikkelig gladgutt . Han plages dessverre en del med sykdom.Ikke noe alvorlig sådan altså, men ofte syk.
 
Isj, så slitsomt med mye sykdom:( Blir gjerne litt dårlige netter av slikt og det er jo forferdelig slitsomt i lengden. Håper det retter seg med tiden, at han bare må få bygget opp immunforsvaret sitt litt. Merkelig det der at noen barn liksom bare trekker til seg alt som er av baselusker.
Vi vet ikke kjønn enda og leker faktisk litt med tanken om ikke å vite. Jeg er helt overbevist om at det er ei jente til, så jeg er egentlig ikke så nysgjerrig. Vi får se når UL kommer om vi klarer å dy oss:)
 
Hun har fått en todelt bergansdress - passer bra til tur ol. Ellers så har hun to arvedresser som gjør nytta i bhg, en fra Vill og en fra Stormberg. Fornøyd med begge to ;)
 
Back
Topp