Oktober 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Føler meg litt grønn nå... Får ikke frem profilen min på mobilappen. Må jeg på pc for å telle? Er ganske sikker på at jeg har runda 50 innlegg...
Evt trykk på de tre prikkene øverst til høyre, så får du fram web view :)
 
Bruk denne linken :
http://forum.babyverden.no/search/?type=post
Skriv inn nicket ditt under medlem, og velg oktober som forum, fjern merkingen på 'heile forumet'. Det kan vere litt knotete å få til, men gjer de det rett skal de få opp alle postane i denne gruppa :)
Hmm, fikk ikke frem annet enn oversikt over tråder og grupper jeg følger.. Må være noe med mobilen eller hodet mitt, hehe ;-)
 
Hmm, fikk ikke frem annet enn oversikt over tråder og grupper jeg følger.. Må være noe med mobilen eller hodet mitt, hehe ;-)
Fann 134 innlegg på deg, så trur du trygt kan joine skjult gruppe :)
 
Last edited:
Hvor finner jeg gruppa? Skulle vært godkjent nå... mulig det tar tid pga helligdager da
 
Hvor finner jeg gruppa? Skulle vært godkjent nå... mulig det tar tid pga helligdager da
Har du sendt pm til Minimeg? Du blir ikke automatisk med i gruppa, du må sende henne en melding først. Og om du har sendt melding, så må du isåfall vente til hun har sagt at du er lagt til. :)
 
Har du sendt pm til Minimeg? Du blir ikke automatisk med i gruppa, du må sende henne en melding først. Og om du har sendt melding, så må du isåfall vente til hun har sagt at du er lagt til. :)

Ja selvfølgelig og hun skulle fikse det...skulle bare ta maks tre dager...
 
Ja selvfølgelig og hun skulle fikse det...skulle bare ta maks tre dager...
Da kan det være at du trenger å restarte appen evt nettsiden. Dukket plutselig opp til meg. Hvis ikke så må du spørre Minimeg på nytt :)
 
Takk for forklaring, har 170 innlegg så sender pm til ansvarlig :)
 
Jeg har sendt pm til Minimeg for to tre dager siden, men har ikke fått svar enda, så jeg får bare avvente litt :)
Jeg sendte på fredag og venter fortsatt...
 
Venter og venter :( Lurer på hva som skjuler seg inni det hemmelige forumet :p
 
Noen som skal ta tidlig UL? Må dere betale for det? Vet at det er dyrt hos privat sektor, men noen som vet hva det koster hos offentlig? Kalnes f.eks.. Hilsen en som ikke klarer å vente helt til mandag for å ringe legen.. Haha
 
Noen som skal ta tidlig UL? Må dere betale for det? Vet at det er dyrt hos privat sektor, men noen som vet hva det koster hos offentlig? Kalnes f.eks.. Hilsen en som ikke klarer å vente helt til mandag for å ringe legen.. Haha
Du får nok flere svar om du lager en egen tråd eller spør inne på skravletråden. ;) her er det kun info om det skjulte forumet :)
 
Back
Topp