Noen som er på overtid her?

Snartprinsessemamma

Andre møte med forumet
Jeg hadde termin på fredag altså 18 mars, men her skjer det virkelig ingenting.. Har hatt masse mensmurringer/smerter og hatt mye nedpress.. Hodet har vært festet lenge.. Førstegangsfødende. Er så uttolmodig!
Noen med samme???
 
Jeg hadde På mandag 14. Mars. Sist kom ungen 4 dager over, så nå begynner jg å bli utålmodig! Og megalei! Skal til overtidskontroll i morgen...
 
Førstegangs og hadde termin 13. Er så drittlei og til tider skikkelig deppa/griner. Kontroll i morgen og håper vi kan få ut lillemann asap :)
 
Førstegangs her også. Termin 17., men ingen tegn på at noe skal skje. Ganske frustrerende å gå og kjenne etter på hver minste lille ting og vente og lure.
 
Japp! Gikk overtid med storebror også, så var forberedt. Håper bare hun her kommer før 12 dager over...
 
Japp! Gikk overtid med storebror også, så var forberedt. Håper bare hun her kommer før 12 dager over...
Jeg har følt en sånn rar følelse av at kroppen min liksom ikke "funker" fordi det ikke kommer i gang av seg selv. Flere som føler seg litt sånn? Sånn smålig skuffet, fordi det føles som at "alle andre" klarer det?
 
Jeg har følt en sånn rar følelse av at kroppen min liksom ikke "funker" fordi det ikke kommer i gang av seg selv. Flere som føler seg litt sånn? Sånn smålig skuffet, fordi det føles som at "alle andre" klarer det?
Vi har jo klart å gro bebis i mange måneder, så syns ikke du skal føle det slik! Noen babyer trenger bare litt ekstra tid i magen, og kanskje den tiden er lengre enn hva legene mener den skal være. Jeg er bare evig takknemlig for at de har overtidskontroller og setter i gang fødsler etter hvert, før i tiden gikk jo damene i både 2 og 3 uker over tiden. Dette førte til mange uheldige konsekvenser som vi ikke trenger gå inn på.
Og det at man ikke nødvendigvis føder før termin betyr ikke at man ikke blir en bra mamma <3
 
Jeg har følt en sånn rar følelse av at kroppen min liksom ikke "funker" fordi det ikke kommer i gang av seg selv. Flere som føler seg litt sånn? Sånn smålig skuffet, fordi det føles som at "alle andre" klarer det?

Tenkte sånn når jeg gikk overtid sist. Ingen god følelse :-( men var ei som fikk sakt at baby bare trivdes så godt I magen, å derfor hun ikke ville ut ;-)

Termin til onsdag her, men føles som overtid... var helt sikker på jeg skulle føde I god tid før påske... å er så ekstremt lei graviditet nå. Aldri forstått hva som er så fantastisk med det :p
 
Sånn var jeg for 5 dager siden, men mye har skjedd de tre siste dagene :) håper på det beste for deg :)

Håper det " løsner" for deg snart nå Fykers. Jeg fikk selv gutten min 10 dager på overtid. Han hadde overtidstegn som langt hår, lange negler, ingen vernix og et utrolig våkent blikk. Åpne øyne fra første stund, ingen sjeling heller.

Han var sterk og vital, skrek med en gang han kom ut.

Ikke føl deg " mislykket" pga overtid og ikke vær lei deg. Snart kommer din største opplevelse i livet og morsfølelsen som er heeelt vidunderlig.

Forsøk å sove og hvile ut så mye du kan før fødsel. Du trenger kreftene til fødsel, men ikke minst til barsel. Spør etter masse hjelp på barsel ang amming. Jeg hadde aldri fått det til uten hjelpen jeg fikk. Noen får det jo lettere til da, enn jeg. Vi strevde fælt, men nå er teknikkene på plass, bare det at jeg har litt treg produksjon.

Ønsker deg masse lykke til Fykers. Husk at epidural ikke er noe nederlag. Hvis din bebis er uten vernix som min, kan de være litt hardere trykke de ut pga de mangler " smøremiddel". Trenger ikke være sånn altså, bare nevner det. Var sånn for meg i alle fall.
 
Har termin i dag og har vært såå utålmodig nå siste uken. Rett og slett fordi jeg føler mitt svangerskap er så vanskelig.... Har bekkenløsning noe som gjør at jeg knapt kan gå normalt.. Og fått problemer med slimhinnene og hele nesa er tett..:(( får ikke pustet normalt og dermed får vondt i hodet! Ohh.. Venter på hvert eneste tegn og håper at kynnere jeg får eller smertene skal bli sterkere og sterkere... Driver også å tar sekunder og teller pausene men plutselig stopper alt opp:( er også første gang:(
40+3

ImageUploadedByBV Forum1458725128.689067.jpg
 
Har termin i dag og har vært såå utålmodig nå siste uken. Rett og slett fordi jeg føler mitt svangerskap er så vanskelig.... Har bekkenløsning noe som gjør at jeg knapt kan gå normalt.. Og fått problemer med slimhinnene og hele nesa er tett..:(( får ikke pustet normalt og dermed får vondt i hodet! Ohh.. Venter på hvert eneste tegn og håper at kynnere jeg får eller smertene skal bli sterkere og sterkere... Driver også å tar sekunder og teller pausene men plutselig stopper alt opp:( er også første gang:(
40+3

Vis vedlegget 167974

Uff! Her er det stille som i grava.. Venter på hvert eneste tegn men ender opp med falsk alarm.. 6 dager på overtid.. :(
 
Back
Topp