Ikke i bruk
Forumet er livet
Jøss på 1.plass
Varer ikke lenge når Ronja kommer hjem fea fwrie
Vi får nå se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss på 1.plass
Varer ikke lenge når Ronja kommer hjem fea fwrie
Så effektiv du erTuppa er på dans,og jeg sitter og venter. Etter dans skal jeg hjem med henne,også er det rett på babykveld på den lokale barnebutikken, også hjem og male soverom og kontor i kveld. Lang dag..
Hvorfor det?Gaaaaaah jeg er så suuuuur
God nattSengetid for de eldre
I morgen blir det lite skravling
Fristeeeeer!
Tviler jeg ikke påDet gjør jeg også
Haha, klarte du å holde deg våken?Sitter å teller minutter til ungene skal legge seg. Er super trøtt i trynet men blir så grinete om jeg sovner nåunderhold meg!
![]()
![]()
SåvidtHaha, klarte du å holde deg våken?![]()
Blir nok perfekt temperatur der nede i aprilÅh, back to reality! Den er hard! Blir godt å se barna da vel![]()
Ja, det blir veldig koselig. Håper ikke det blir for varmt. Da vi bestilte sjekka vi jo værforholdene i april, og det blir jo rundt 20-25 grader tror jeg det var. Så er jo som en deilig norsk sommer. Frøkna er jo bare litt u underkant av 5 mnd når vi drar så.
Så kjedelighåper hun snart er frisk igjen!
Vi henger 1 time etter dereJa det har viHva har dere gjort idag da? Er tiden der likt som her forresten?
Hva skjer?!Fy fillern ! Teite IKEA prosjekt....
Så deilig daBle en veldig fin tur
Kom ikke noe regn når vi var ute heller.
Vi får nå seDu gir vel ikke fra deg tronen så lett?
Gå å legg deg!!Veeldignå sitter jeg av en eller annen grunn oppe å venter på gubben
haha klokka er ikke 21 å jeg er trøtt som ett laken
![]()
God nattGuri så trøtt jeg er
Weee, heldige du!!Jippi.
Jeg skal på langweekend på spa hotell i Barcelona i april![]()