Det blir braGjør nok detgyn har 3D så spent på om jeg får det på fredag. Skal til legen på torsdag. Skal høre om taxi ellers blir mormor med meg håper jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir braGjør nok detgyn har 3D så spent på om jeg får det på fredag. Skal til legen på torsdag. Skal høre om taxi ellers blir mormor med meg håper jeg
![]()
Du får konfiskere telefonenDu vet... telefon og spill på badet... ting tar tid![]()
HahaDu får konfiskere telefonen![]()
26 uker på torsdag :OHvor langt er du på vei nå?![]()
Det går så fooort26 uker på torsdag :O
Det kunne blitt hardtHahada hadde vel han konfiskert min og jeg vært uten bv
![]()
Ja nå blir det snart oftereDet blir braalltid godt å få sjekket. Kjekt for mormoren din å få være med da vil jeg tro
![]()
JaDet går så fooort![]()
Hva slags prosjekt?Fy fillern ! Teite IKEA prosjekt....
Krysser fingrene for degJa nå blir det snart ofterehar riskiosvangerskap, men håper han sier at morkaken er flyttet ellers har den 6 uker på seg og den skal flytte seg
![]()
Hadde blitt tøftDet kunne blitt hardt![]()
![]()
Oj oj. Stor jenteJaN er 2 og ett halvt neste mnd :O
Litt det samme her. jeg "tvang" han ut av huset på trilletur en gang. For jeg ville vaske og rydde. Og det var bare kaos og kunne ikke gjøre det mens jenta sov (våkner av alt). Han gjorde jo det.. etter myyye hinting og sånt. Men han ville aldri ha gjort det av egen fri vilje![]()
Hva skjer?
Don't blame the Ikea!
De driver å sprenger til IKEA. Også plutselig så bare rister hele huset, og det klirrer i alle glass, og lampene detter nesten ned... UbehageligHva slags prosjekt?
Legge deg tidlig da?Guri så trøtt jeg er
De driver å sprenger til IKEA. Også plutselig så bare rister hele huset, og det klirrer i alle glass, og lampene detter nesten ned... Ubehagelig
Så han må nok bare holde på han ogsåHadde blitt tøft![]()
Tusen takkKrysser fingrene for deg![]()
JaOj oj. Stor jente![]()