Skravletråd Mars!

Ja, jeg syns det er litt i tidligste laget. Men har vært sånn de siste ukene nå. Når den ene våkner så våkner fort den andre og. Bytter litt på hvem som våkner først :D Så kommer 6åringen inn i sengen til oss og koseprater med lillesøster ♡
Så koselig da

Da har jeg sortert alle babyklær. Tror ikke lillesøster skal fryse :p
Mangler en del i 50 da, men regner med vi får litt av det :)

Nyyyydelig vær ute og ungen er syk så kan ikke gå ut i fineværet :( Huff hun hadde nok kost seg ute nå ja..

Da har jeg sortert alle babyklær. Tror ikke lillesøster skal fryse :p
Mangler en del i 50 da, men regner med vi får litt av det :)
Flink du er:-). Har masse etter mini så trenger egentlig ikke så mye men litt nytt vil jeg ha:-).
Trodde jeg ville få en del klær i barselgaver men fikk kun 1 body og bukse. Resten var kosedyr:-O

Flink du er:-). Har masse etter mini så trenger egentlig ikke så mye men litt nytt vil jeg ha:-).
Trodde jeg ville få en del klær i barselgaver men fikk kun 1 body og bukse. Resten var kosedyr:-O
Ja, disse kosedyrene. Ble aldri brukt her. . Har en hel søppelsekk etter storesøster som bare ligger der...

Trodde ikke vi hadde så mye, men jeg hadde vist tatt vare på mer enn jeg tenkte. Men jeg må nok kjøpe noe nytt jeg også, det er jo så stas :)

Hei og god tirs. alle sammen:D

Blir lite tid til skravling gitt...
Bra med deg/dere?:)

Her hadde vi dåp i helgen. Veldig vellykket:D

Det skal jeg ❤ hvordan er formen din forresten?:) alt bra med lillebror?
jeg har det bra :) har jo en kronisk sykdom så er ikke stort å gjøre med det, men kynnere har jeg :p glemte helt å nevne de til føden når jeg ringte :p men virker som alt er bra med han <3 han sparker mindre, men kjenner han. går lenger tid mellom

Hei og god tirs. alle sammen:D

Blir lite tid til skravling gitt...
Bra med deg/dere?:)

Her hadde vi dåp i helgen. Veldig vellykket:D
hei :D lenge siden jeg har sett deg :)
alt bra her :) 26 uker på torsdag
bra med deg? :)

hei :D lenge siden jeg har sett deg :)
alt bra her :) 26 uker på torsdag
bra med deg? :)

Ja, er ikke så aktiv som jeg pleier. Tiden strekker rett og slett ikke til. :)
Åhh så kjekt. :D <3 Hvordan er formen din da:)?

Bare bra her.
Har hatt dåp i helgen:)

Ja, er ikke så aktiv som jeg pleier. Tiden strekker rett og slett ikke til. :)
Åhh så kjekt. :D <3 Hvordan er formen din da:)?

Bare bra her.
Har hatt dåp i helgen:)
Blir sånn :) formen er bra! En del kynnere og blodtrykk som er på trynet, men går bra :)
Å så koselig :D

Back
Topp