vi må laste litt ned også. De har bare en eller 2 sesonger av serier vi følger med på. Det er litt dumt.Synes de har så dårlig utvalg så vi kuttet det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi må laste litt ned også. De har bare en eller 2 sesonger av serier vi følger med på. Det er litt dumt.Synes de har så dårlig utvalg så vi kuttet det
Uff, stakkars, håper det blir bra med litt søvnBlæh
Kengubarnet har vondt i øret
Dem har vært suuuuperHehe
Hvordan har dagen vært snuppa!?
hva skjedde i dag ?Yes har det.
Bortsett fra i dag
Du da?
Lager bollerPotetgull, dipp, øl...
Hva gjør dere nå?
Han skal jo ikke det med dren..Håper ikke det :/
Det skjønner jeg er litt dumtvi må laste litt ned også. De har bare en eller 2 sesonger av serier vi følger med på. Det er litt dumt.
Det håper jeg ogsåUff, stakkars, håper det blir bra med litt søvn
Ja. Det hjalp med smikke, tror jeg må skaffe flere slike. Ideelt sett vanntette egentlig. Men det hjalp dette altså, må bare byttes ofte nok.Oh så kjedelig
Hva er spennende?!Åååååååå så spennende
Sove snart daTrøtt jeg...
Skjønne dere er
Sikkert lurt med flere jaJa. Det hjalp med smikke, tror jeg må skaffe flere slike. Ideelt sett vanntette egentlig. Men det hjalp dette altså, må bare byttes ofte nok.
Sånne store. Gulpekluten og sånn bommer hun alltid på....
Ha ha ja særligSove snart da![]()
Skiskyting så klartHva er spennende?!![]()
Enda mer vondt i øret?Blir nok en lang natt..
Kengubarnet sto opp igjen. .
Yes har detEnda mer vondt i øret?
Dem har vært suuuuperjenta har vært superblid i hele dag. Og fikk barnevakt så vi fikk dratt og klatra. Det var herlig
![]()
Enn din da søtis?![]()
Men samtidig glad for å få en pause fra minions og grusomme meg selv om jeg digger de filmeneHe he det tror jeg nok