god Kveld 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det brukende da?Hahaha.. Skjedde ikke så mye, jeg ga vel opp ganske raskt. Syns ikke det ble fint.. Men men..![]()
Ser the blacklist nå faktiskIkveld ser vi serie. Hva skal dere gjøre da?![]()
Det har jeg faktisk aldri settSer the blacklist nå faktisk![]()
Hm fant du ikke på Bootcamp altsp? Det gjør jegNei? Søkte bootcamp på fb? Var det rett eller noe mer? fant mye anna
Her må vi haNei. Har ikke bestemt oss om vi har behov for det. Så vi har ikke bestilt det
Hatt en fin helg?God kveld dere
Helgen har bare flydd vekk. Har ikke fått så mye tid til å skravle her inne
Håper dere har hatt en fin søndag![]()
God kveld søtagod Kveld![]()
Hatt en fin helg ?God kveld søta
Ble det brukende da?![]()
Skal ned i kjelleren denne uken og se hva jeg har av babyutstyrMannen er å leverer tuppa hos tanten og søskenbarnet. Hun skal få være der noen timen mens vi tømmer loftet, det blir fort litt kjedelig for henne når vi holder på . Spent på hva vi har på loftet. Også blir det gøy å se hva vi har av babyutstyr og ikke.for det er nok ikke mye, da jeg solgte unna det meste.
God kveld snuppagod Kveld![]()
Hehe sa nettopp til mannen at dagene og helgen går så himla fort at jeg synes det er skremmendeGod kveld dere
Helgen har bare flydd vekk. Har ikke fått så mye tid til å skravle her inne![]()
Håper dere har hatt en fin søndag![]()
Haha, nei det er jo ikke detPølsegryte uten pølse er ikke helt det samme![]()
Ser på "det regner kjøttboller"Middag inntatt. N ville ha pølser så ble dethun sovnet 19:08 så håper hun sover til i morgen. Ikke sovet på dagen, men sto opp i 9 tiden
Hva gjør dere i kveld?![]()
Høres deilig utSkulle sy men sofaen frista så mye etter en heftig dag, at det ble heller den og tvserier![]()
Kosa meg da, jaHørtes deilig ut ja![]()
Europris!!! Kjøpte tre stykker i gårFysj så vanskelig det skal være å finne joggebukser da
Haha, ja seriøst! Men jeg erlitt fjern for tida, så kan ha med det å gjøreHehe, mener du det? Det står over alt føler jeg![]()