Bilsete..

Vi har maxi cosi cabriofix etter storebror. Veldig fornøyd med den :)

Funnet noe bra tilbud på den? Synes ikke den kommer på tilbud noe sted?
Kjøpte då når barnas hus hadde 25 % på alt :-) fant ut da va einaste måten å få da billigare for prisen har vært heilt stabilt høg heile tida...

Kjøpte då når barnas hus hadde 25 % på alt :-) fant ut da va einaste måten å få da billigare for prisen har vært heilt stabilt høg heile tida...

Da skal jeg følge med på evt nye tilbud av den sorten. Har også merket meg at de stolene ikke settes ned på kampanjer ol.

Besafe izi modular :)trur æ den het :)
Vi hadde nok å tatt det om vi ikke hadde hatt videre sete etter storebror.. Vi har det til storebror..i stor versjon.men han er forhåpentligvis ikke ferdig med det i tide til å bruke basen til lillesøster..og da ble det veldig dyrt syntes jeg...veldig fornøyd med det store :)

Vi har maxi cosi cabriofix som vi kjøpte nytt til storesøster. Vi kommer til å bruke det igjen nå:)

Blir nok Acta Graco Logico. Lånte Maxi Cosi av min søster sist gang, men vi har kommet frem til at best i test ikke nødvendigvis er best i bruk.

Husk at det kan være lurt å teste stol i bilen før man kjøper. Har man veldig skrå seter feks kan man fort risikete at setet blir bratt og babyen blir hengende med hodet.

Hadde bestemt oss for izi go modular. Liker at den er så lett å bære og at man kan bruke samme base til sete 1 og 2. Kjøpte den i går til 30 % :-) :-) :-)

Ser ut til at det blir maxi cosi pebble plus her. Håper bare det kommer ett eller annet tilbud som kan brukes på å kjøpe den snart! :)

Vi har hatt maxi cosi med de 2 andre. Denne gangen har vi kjøpt besafe izi go.

Besafe eller Maxicosi

Back
Topp