Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg også. Ta en kaffe i sola mens han ligger og slapper avTrilletur på våren er supert!![]()
OktoberÅåh så gøynår? Vært lenge forlova?
![]()
Vant til litt lyder daHun sover som bare det, mannen driver og river det gamle rommet hennes, rett på andre siden av gangen og hun sover![]()
Nei ikke detSliten nå ?
Er du fornøyd?Ferdig med babynest. Nå er det tv-serie titting![]()
Ja, hun sover bedre med litt lyder enn uten.Vant til litt lyder da
Nam, der hørtes godt utKyllingfilet, ovnsstekt blomkål og masse grønnsaker![]()
Ja, har screenshotta en delferdig med det jeg laga ikveld
mykt og deilig og ligge på
![]()
Har du tenkt noe mer på farger eller noe?![]()
Ser på tvDet er bra
Hva gjør du nå?
Hva ser du?Ser på tv
Gøy med shopping! Hvor handlet du fra? Hva handlet du?I dag ble det en liten shoppingtur her
Hjemme igjen nå og ser litt på skiskyting![]()
DIGG!!!!!Du hvet det begynner å nærme seg vår når det er så lyst ute og kl nærmer seg 1800![]()
Hva skal du shoppe?Innom en tur før shopping
Ha en flott lørdagskveld!
Kos med besøkSnart middaggleder meg. Så skal jeg sy resten av kvelden og mamma kommer på kaffebesøk
![]()
Sovnet hun?Tuppa er lagt, ble litt senere enn normalt siden vi holdt på å ordne med det nye rommet hennes. Spennende å se om hun sovner nå da![]()
KosVært ute og spist med min kjære ❤
Nyt detÅååh så herlig å kjenne masse spark fra lille i magen ❤❤. Aktiv som bare det nå i kveld helt nederst i magen kjenner jeg![]()
Så flink du erHerlig og få kommet seg igang med sying. Nå er jeg i stappingen av fyll i babynest![]()
Titter på brudekjoler jeg. Drømme meg bort[/QUOTE
Fant du noe fint? Hva slags type brudekjole ser du etter?
Hvilken serie?Ferdig med babynest. Nå er det tv-serie titting![]()
![]()
Hvordan gikk det på føden ? håper Alt står bra til?Hvordan har dere det i dag da damer?
Her har det vært en laaaaang dag, men slapper omsider av etter å ha vært på føden og undersøkt om alt er OK med den lille.![]()
Jeg har det helt ok i dag, er sliten etter en lang dag!! Hvordan går det med deg?
Hehe, helt forferdelig at mødre har rettJeg ser også på tv!
Og litt på dataen.
Multitasking. Et øye på hver sånn omtrent. Mamma sa da jeg var liten at jeg kunne bli sånn.
Jada, hun sover tilsluttGøy med shopping! Hvor handlet du fra? Hva handlet du?![]()
DIGG!!!!!
Hva skal du shoppe?
Kos med besøk
Skulle ønske jeg kunne sy også!!
Sovnet hun?
Koshva spiste dere?
Nyt detdet er så koselig!! Jeg savner det veldig..
Så flink du erHvem lager du det til?
Jeg fant 2 stykker, 3 stykk av tiara og en kjole til snuppaGøy med shopping! Hvor handlet du fra? Hva handlet du?![]()
DIGG!!!!!
Hva skal du shoppe?
Kos med besøk
Sovnet hun?
Koshva spiste dere?
Hehe, helt forferdelig at mødre har rett
Jeg er akkurat likedan, må gjøre 2 ting på engang![]()

Det var den lengste QUOTE everGøy med shopping! Hvor handlet du fra? Hva handlet du?![]()
DIGG!!!!!
Hva skal du shoppe?
Kos med besøk
Sovnet hun?
Koshva spiste dere?