Ikke i bruk
Forumet er livet
Det er så deilig det. Også begynner det å bli lyst når jeg står opp om morningen nåDu hvet det begynner å nærme seg vår når det er så lyst ute og kl nærmer seg 1800![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så deilig det. Også begynner det å bli lyst når jeg står opp om morningen nåDu hvet det begynner å nærme seg vår når det er så lyst ute og kl nærmer seg 1800![]()
Da ble dere fornøyd begge to?En cardigan til meg
To gant boxerere til kb
Ball og keeperhansker til kengubarnet
En wheat jakke til kb
Snart ferdige med å være gravide nåJa da er du vant med det. Jeg blør en del pga fragmin albyl-e så høres ut som jeg er tett i nesen, men bare blod som samler seg inni der![]()
Greit det da. Hvor lenge varer en sånn bursdag, par timer?Ikke så ille som jeg fryktet
Huff ja.. holder snøen på å smelte eller ?Ja :/ den er visst ikke helt bygget rett heller viser det seg. Derfor blir det sånn. Hadde aldri trodd det skulle samle seg så mye vann. Hvor vanskelig er det å legge inn et rør ut på nedsiden hvor det kunne rent ut? Garasjen ligger slik at det samles fort der og går ikke videre da det er litt dvell der:S
Går greit, bare irriterende når det kommer så ubeleiligHøres slitsomt ut
En bassengtur hadde nok vært godt ja!
Går fortSnart ferdige med å være gravide nåeller snaaart
![]()
Her hadde de rom den første timen og fikk servert pizza, kake og is.Greit det da. Hvor lenge varer en sånn bursdag, par timer?
Hadde striregn i hele natt.men det gav ingen vann i garasjen. Men 5 plussgrader idag og sol. Plussgrader i flere dager også har det vært. Så det holder på å smelte godt herHuff ja.. holder snøen på å smelte eller ?
Det er herlig kjørte på stallen kl 0630 og det var lyst....*love it*Det er så deilig det. Også begynner det å bli lyst når jeg står opp om morningen nå![]()
NYDELIG;PEr det ikke herlig?!![]()
Har bakt sjokoladekakeHva baker du?![]()
Ja,det tror jeg på .. alt bra med gutta hjemme?Prøver så godt jeg kan
Men dagene går sååå fort!!![]()
Har nesten ikke sett 16 åringenGrattis med nye rom!![]()
Får håpe han har kjøpt med seg noe godtSnart sovet en time håper hun sovermannen kommer tilbake fra butikken snart. Bedre humør nå
![]()