Skravletråd Mars!

Da har vi vært på en skikkelig shoppingrunde til nestemann kommer :-). Fikk sprinkelseng samt madrass og ett laken av foreldrene mine:-). Jeg kjøpte også bilstol til nestemann og fikk til sterkt redusert pris:-). Bare fordi han i butikken ville gi meg tilbudet som egentlig ikke kommer før neste uke:-). Så fikk det for halv pris
Hurra for knallkjøp:D
Snill mann i butikken da!

Så dere er fem søsken! Så gøy, skulle ønske vi var flere også. Vi er bare to vi :)

Nei, nå sovna berta her igjen. Tror sannelig jeg skal prøve å sove litt jeg også ;)

Hold ut zoombie friend :P litt under to timer til at klokka er ti :)
Ja vi er ganske mange :p men bare jeg og hun som er 3 år eldre bor på samme plass :)

Hei snupper <3
Avsluttet kvelden igår med mye sinne og gråt... Hormoner ;) men våknet med de og jeg ble bare verre utover dagen. Husarbeid er ett stykke etter og jeg føler det ser jævlig ut :( orker 30 min om dagen maks det er ikke mye .... Mannen lovte å hjelpe til men ikke gjort en dritt siden da. Føler meg skuffet og lei meg :'(
Fikk til svar i stad: at jeg kunne gjøre det når hun er i bhg. Da ble jeg bare enda mer lei meg ... Fått beskjed om å ta det med ro og som med N kjefter han nesten på meg... Så vil bare brenne ned hele dritten her og komme hjem til ryddig og pent hjem :'( hadde jeg fått lov til mer og orket så ... Får tok jeg bare hele huset og han fikk sitte med dårlig samvittighet. Nå tar hele huset minst en uke.... Vurderer å kjøpe plast bestikk og papp tallerkner nå altså -.-

Får ta å vaske badet som jeg ryddet her om dagen og rydde + vaske gangen.

Han er ute å klipper seg og kjøper gave til mormor. Hun har bursdag i morgen :)
Ikke koselig å høre at du er trist og lei:(
Håper humøret er bedre nå!

Noe som plager henne?:(
Virker ikke så. Nesa holder vi åpen. Vært forkjøla. Så mye snørr. Men inatt var det liksom bare et mysterium. Vrei seg i søvne og generelt urolig og skrikende

1 time og 10 min til gubben skal være ferdig med treningssamlingen. Så må han lufte hunden på vei hjem så er nok ikke hjemme før midt i legging til mini. Så rekker han å spise litt, ta en dusj og skifte før jobb i kveld
Hektiske dager for mannen?:)

I dag ble det en liten shoppingtur her:)
Hjemme igjen nå og ser litt på skiskyting :)

Ikke koselig å høre at du er trist og lei:(
Håper humøret er bedre nå!
Dessverre :(
Jeg er bare så dritt lei ME! Alt man vil med hodet, men kroppen nekter :(
Håper mannen ser hvor sliten og lei jeg er når han kommer hjem! Jeg gråt som bare det i stad ...
Nå har jeg vasket og ryddet hele skapet på badet. Kaster ting vi ikke bruker. Jeg orker ikke ha ting vi ikke bruker som gjør husarbeidet lenger .... Vasket dusjen. Så må vaske over doen og doen. Da sier jeg meg ferdig!!! Da skal jeg legge meg i sengen etterpå. Fikk sjokomelk som selvfølgelig lakk i sengen så må skifte den dritten og. Heldigvis på mannen sin side ;)

Hektiske dager for mannen?:)
Egentlig ikke men disse treningssamlingene de pleier å ha helgen før gradering havner alltid på hans arbeidshelg som vakt. Og det varer fra 10 til 17 (barnepartiet er fra 10-12 og det slipper gubben å dra på). Så blir lang dag den dagen han er på slike samlinger som kommer 1-2 ganger i halvåret.

Back
Topp