Ha ha det var bare et tilfeldig tallSå godt å høre at det ikke bare er meg!
Ikke fordi, jeg følte meg superpopulær da jeg hadde 20, men fint det bare kom og skryt av 70 du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha det var bare et tilfeldig tallSå godt å høre at det ikke bare er meg!
Ikke fordi, jeg følte meg superpopulær da jeg hadde 20, men fint det bare kom og skryt av 70 du![]()
Kos dere masseSitter på lekeland og venter på at bursdagen til eldsten skal starte
Hurra for knallkjøpDa har vi vært på en skikkelig shoppingrunde til nestemann kommer. Fikk sprinkelseng samt madrass og ett laken av foreldrene mine
. Jeg kjøpte også bilstol til nestemann og fikk til sterkt redusert pris
. Bare fordi han i butikken ville gi meg tilbudet som egentlig ikke kommer før neste uke
. Så fikk det for halv pris
Koselig med familierundeJuhuu damernå har vi vært hos min bror i noen timer, og nå skal vi til svigermor
![]()
Plutselig ble lørdagen en sikkelig familie dag![]()
Ja vi er ganske mangeSå dere er fem søsken! Så gøy, skulle ønske vi var flere også. Vi er bare to vi![]()
Nei, nå sovna berta her igjen. Tror sannelig jeg skal prøve å sove litt jeg også![]()
Hold ut zoombie friendlitt under to timer til at klokka er ti
![]()
Ja var skikkelig snilt av hanHurra for knallkjøp
Snill mann i butikken da!
Ikke koselig å høre at du er trist og leiHei snupper <3
Avsluttet kvelden igår med mye sinne og gråt... Hormonermen våknet med de og jeg ble bare verre utover dagen. Husarbeid er ett stykke etter og jeg føler det ser jævlig ut
orker 30 min om dagen maks det er ikke mye .... Mannen lovte å hjelpe til men ikke gjort en dritt siden da. Føler meg skuffet og lei meg :'(
Fikk til svar i stad: at jeg kunne gjøre det når hun er i bhg. Da ble jeg bare enda mer lei meg ... Fått beskjed om å ta det med ro og som med N kjefter han nesten på meg... Så vil bare brenne ned hele dritten her og komme hjem til ryddig og pent hjem :'( hadde jeg fått lov til mer og orket så ... Får tok jeg bare hele huset og han fikk sitte med dårlig samvittighet. Nå tar hele huset minst en uke.... Vurderer å kjøpe plast bestikk og papp tallerkner nå altså -.-
Får ta å vaske badet som jeg ryddet her om dagen og rydde + vaske gangen.
Han er ute å klipper seg og kjøper gave til mormor. Hun har bursdag i morgen![]()
Noe som plager henne?Jaa :/ hun sliter virkelig idag med å finne roen når hun skal sove altså :/ også mens hun sover
Ha en herlig feiringSitter på lekeland og venter på at bursdagen til eldsten skal starte
Virker ikke så. Nesa holder vi åpen. Vært forkjøla. Så mye snørr. Men inatt var det liksom bare et mysterium. Vrei seg i søvne og generelt urolig og skrikendeNoe som plager henne?![]()
Ja det er kjempe kosKoselig med sånne dager da
Ikke det billigste neiÅh. Så herlighøres og svindyrt ut?
![]()
Hektiske dager for mannen?1 time og 10 min til gubben skal være ferdig med treningssamlingen. Så må han lufte hunden på vei hjem så er nok ikke hjemme før midt i legging til mini. Så rekker han å spise litt, ta en dusj og skifte før jobb i kveld
Da krysser vi fingre for et forbigående problemVirker ikke så. Nesa holder vi åpen. Vært forkjøla. Så mye snørr. Men inatt var det liksom bare et mysterium. Vrei seg i søvne og generelt urolig og skrikende
Det var ganske dyrtIkke det billigste neibetalte nesten 19000,- for en uke..
DessverreIkke koselig å høre at du er trist og lei
Håper humøret er bedre nå!
Shopping går som vanlig vil jeg troDet var ganske dyrt
Lite shopping fremover nå da?![]()
Hva har du kjøpt?I dag ble det en liten shoppingtur her
Hjemme igjen nå og ser litt på skiskyting![]()
Egentlig ikke men disse treningssamlingene de pleier å ha helgen før gradering havner alltid på hans arbeidshelg som vakt. Og det varer fra 10 til 17 (barnepartiet er fra 10-12 og det slipper gubben å dra på). Så blir lang dag den dagen han er på slike samlinger som kommer 1-2 ganger i halvåret.Hektiske dager for mannen?![]()