Baby, baby kom til meg ♡

ed1620f8f9f087aafdaf453fd5d8bff0



Rart hvor glad man blir over et slikt bilde fra samboer :D gleder meg til i ettermiddag ❤ god han er ❤
 
Dagene går fort for meg og sakte for deg. Har aldri tid til å skrive så mye til deg, men jeg følger med, det skal du vite. Er det noe, så ringer du! Hvordan har det gått i natt, ble hun hyper av alt godteriet?:p
 
Hehe :) ja går ikke så fort når man ligger "fast" i sengen ;) gått fint. Måtte ha smertestillende igjen for å roe kynnere men virker som det har god effekt. Da slapper jeg også mer av når jeg ikke merker stikking etc. . Rakk faktisk ikke å spise nor av det i går :) de kom sent og caspian var sliten. Han fikl smake et par krokodiller for første gang da ;) noen unntak får man ta. Så når de dro sovnet jeg litt og orket ikke spise noe da i natt altså :p
 
Hehe :) ja går ikke så fort når man ligger "fast" i sengen ;) gått fint. Måtte ha smertestillende igjen for å roe kynnere men virker som det har god effekt. Da slapper jeg også mer av når jeg ikke merker stikking etc. . Rakk faktisk ikke å spise nor av det i går :) de kom sent og caspian var sliten. Han fikl smake et par krokodiller for første gang da ;) noen unntak får man ta. Så når de dro sovnet jeg litt og orket ikke spise noe da i natt altså :p
Det skjønner jeg at du ikke orket. Knip igjen, så håper jeg alt bare gir seg snart slik at du kan komme hjem litt.
 
Det skjønner jeg at du ikke orket. Knip igjen, så håper jeg alt bare gir seg snart slik at du kan komme hjem litt.
Høres ikke ut som de kommer til å sende meg hjem igjen.. må nok bli til fødsel uansett om det er 10 uker til. Desverre. Siden alt gikk fort med caspian også så tar dem ingen sjanser når livmorhalse. Også er blitt kort og jeg får sammentrekninger bare jeg går på do..
 
Følger med her vær eneste dag. Krysser alt jeg har for at babyen holder seg inne litt til. Må være helt forferdelig å kjenne på alt dette og samtidig være redd. Får vondt av at du må "plages" sånn. Håper det roer seg ned og at du får en litt roligere periode nå ☺️ fint å følge med her,håper så inderlig det går bra. Stå på,du er sterk❤️
 
Følger med her vær eneste dag. Krysser alt jeg har for at babyen holder seg inne litt til. Må være helt forferdelig å kjenne på alt dette og samtidig være redd. Får vondt av at du må "plages" sånn. Håper det roer seg ned og at du får en litt roligere periode nå ☺️ fint å følge med her,håper så inderlig det går bra. Stå på,du er sterk❤️
Hyggelig med støtte ❤ jeg er litt der at jeg tenker " må jeg så må jeg" så da må jeg bare gjøre det beste ut av situasjonen selv om det er noe shit.. 28 fullgått i dag så det er jo positivt :)
 
Vært hard i magen mens jeg har vært lagt inn. Vært vanskelig å gå på do fordi jeg ikke skal presse. Men klarte litt i går å litt i dag.. men så spiste jeg en bigmac da sa det pang, var brått kjempe løs i magen. Ordentlig knip en stund først også fikk jeg tømt meg... håper det var pga maten og ikke tegn på noe annet tull ;)
 
de9bbcebf49c7ab5d9cdd0a7776450ed



Min samboer kom i kveld og hadde med seg en gavepose med påskeegg etc fra en av mine venniner, hun har da kontaktet min kjære for å møte han uten at jeg visste noe, og levert fra seg dette til meg ❤ ble veldig overrasket og veldig rørt ❤ da kom selvfølgelig tårene for dette hadde jeg ikke forventet. Koseligste noen har gjort for meg på lenge :D
 
Hvordan går det med deg?

Går fint, vært her i 2 uker i morgen. Spent på om jeg får litt permisjon fra sykehuset etter påsken eller kanskje neste helg. Men blir ikke skrevet ut ser det ut som. De tørr ikke slippe meg helt. Men hekler så tiden går i allefall ;) i morgen får jeg besøk av sønnen igjen ❤ han kommer ca anhver dag ❤ det hjelper veldig. Syntes synd på min kjære som kjører frem og Tilbake.
 
Så bra at alt er stabilt :) håper hun holder seg der ❤️ håper du får reist på perm snart. Hjelper med besøk og tidsfordriv. Jeg venter selv en jente ❤️ gleder meg utruligt mye til juli :)

Masse lykke til videre ❤️
 
Så bra at alt er stabilt :) håper hun holder seg der ❤️ håper du får reist på perm snart. Hjelper med besøk og tidsfordriv. Jeg venter selv en jente ❤️ gleder meg utruligt mye til juli :)

Masse lykke til videre ❤️
 
Så bra at alt er stabilt :) håper hun holder seg der ❤️ håper du får reist på perm snart. Hjelper med besøk og tidsfordriv. Jeg venter selv en jente ❤️ gleder meg utruligt mye til juli :)

Masse lykke til videre ❤️
Åå gratulerer så masse :D når i juli er termin? ❤
 
Back
Topp