Veien til en liten familie <3

Og litt mer skummelt :p Ville jo egentlig vente til uke 12 - men følte jeg fikk den buksa servert :p
Skjønner deg godt, tenker litt det samme selv. Tror vi skal feire med å kjøpe en liten ting dersom alt ser bra ut på ultralyd neste torsdag :)
 
Skjønner deg godt, tenker litt det samme selv. Tror vi skal feire med å kjøpe en liten ting dersom alt ser bra ut på ultralyd neste torsdag :)
Herregud spennende med UL da - skal ikke før uke 12+0, men det blir bra :)
 
Uff nå kom første spyepisode...det var ikke noe særlig. Nå sitter jeg bare og er redd for flere omganger :( Håper det ble med den ene gangen! Synes virkelig synd på dere som kaster opp mye!
 
I dag avbestilte vi med tungt hjerte påsketur til Vietnam... Vi vet jo egentlig at det kommer til å gå veldig bra, men vi tenker på at om det skulle være noe med barnet eller noe skulle skje, så ville vi alltid komme til å lure på om det var fordi vi valgte å reise. Så nå blir det Oslopåske i stedet og det kan jo forsåvidt være vel så bra det :) Ellers er jeg ekstremt sliten om dagen, følte handleposene veide 10 tonn da jeg gikk fra butikken i går og ble liggende rett ut resten av kvelden :p Men samboeren min er supersnill og vaska huset og lagde middag i går <3
 
Ja, og det er så vanvittig deilig! :) Hvordan går det med deg?
Det går egentlig fint assa, men kjenner det er godt at det er under 3 uker til UL - vil så gjerne se lille og vite alt er bra! Også gleder jeg meg til å kunne fortelle det til folk rundt, det er så slitsomt at folk ikke vet det!
 
Det går egentlig fint assa, men kjenner det er godt at det er under 3 uker til UL - vil så gjerne se lille og vite alt er bra! Også gleder jeg meg til å kunne fortelle det til folk rundt, det er så slitsomt at folk ikke vet det!
Det skjønner jeg godt. Det er en stor lettelse å kunne prate med folk om det, og dele den gleden :) De neste tre ukene kommer til å gå kjempefort, med påskeferie og alt i mellom, så plutselig er du der :)
 
Det skjønner jeg godt. Det er en stor lettelse å kunne prate med folk om det, og dele den gleden :) De neste tre ukene kommer til å gå kjempefort, med påskeferie og alt i mellom, så plutselig er du der :)
Ja enda godt det er påske og ting som skjer i mellomtiden, føler dagene går saktere og saktere jo nærmere det kommer.
 
I dag avbestilte vi med tungt hjerte påsketur til Vietnam... Vi vet jo egentlig at det kommer til å gå veldig bra, men vi tenker på at om det skulle være noe med barnet eller noe skulle skje, så ville vi alltid komme til å lure på om det var fordi vi valgte å reise. Så nå blir det Oslopåske i stedet og det kan jo forsåvidt være vel så bra det :) Ellers er jeg ekstremt sliten om dagen, følte handleposene veide 10 tonn da jeg gikk fra butikken i går og ble liggende rett ut resten av kvelden :p Men samboeren min er supersnill og vaska huset og lagde middag i går <3
Kjedelig og måtte avbestille en tur man har gledet seg til lenge, men jeg hadde gjort akkurat det samme! Jeg kommer ikke til å reise utenlands denne graviditeten, var en tur til syden sist når jeg var 6 mnd på vei og jeg var bekymret hele tiden. Oslopåske blir nok helt supert :)
 
Kjedelig og måtte avbestille en tur man har gledet seg til lenge, men jeg hadde gjort akkurat det samme! Jeg kommer ikke til å reise utenlands denne graviditeten, var en tur til syden sist når jeg var 6 mnd på vei og jeg var bekymret hele tiden. Oslopåske blir nok helt supert :)
Ja var redd for å ødelegge turen med bekymring...:) Så nå går vi for det sikreste :)
 
10+5 i dag - jeg synes tiden begynner å gå fortere nå enn den gjorde de første ukene. Nå er det jo påske og da er det tid for å fortelle familien hjemme om det. Det blir litt for spennende kjenner jeg, men blir godt å få det overstått. :) Etter påske skal jeg på tidlig UL og så begynne å fortelle det til venninner etc, veldig spent på hvordan de tar det! :)
Formen er egentlig ganske fin for tiden, merker på kondisen at jeg har tilbrakt mange kvelder på sofaen i det siste, men får finne tilbake til formen når jeg føler for det, orker ikke presse meg til noe, hehe :)
 
10+5 i dag - jeg synes tiden begynner å gå fortere nå enn den gjorde de første ukene. Nå er det jo påske og da er det tid for å fortelle familien hjemme om det. Det blir litt for spennende kjenner jeg, men blir godt å få det overstått. :) Etter påske skal jeg på tidlig UL og så begynne å fortelle det til venninner etc, veldig spent på hvordan de tar det! :)
Formen er egentlig ganske fin for tiden, merker på kondisen at jeg har tilbrakt mange kvelder på sofaen i det siste, men får finne tilbake til formen når jeg føler for det, orker ikke presse meg til noe, hehe :)
Så herlig! Det blir spennende å fortelle det :) God påske, og lykke til!
 
Åh, i dag er verden slitsom. Pga lille nurk skulle samboeren min pusse opp stua i påsken mens jeg var borte så jeg kunne slippe malingslukta. Når han begynner å gjøre klart og fjerner noe av tapeten dukker det opp masse mugg og råte i veggen som viste seg å bli verre jo lenger ut han kom...tenk at vi har bodd med helt våt vegg lenge :confused:. Håper ikke det påvirker lille nurk... Og siden det er påske er det ingen hjelp å få før om en uke. Håper virkelig vi kan bo der, eller i alle fall at det går fort å fikse. Eksamenstiden og graviditeten tenkte jeg liksom var nok, om vi ikke må bo et annet sted i tillegg eller må leve på en byggeplass. Puh, bare klaging, men ååå...gledet oss sånn til nyoppusset stue også ender det sånn i stedet.:sad015
 
11+5 i dag - bare to dager igjen til magiske 12 uker og UL :D Gleder meg så enormt! Å fortelle pappa gikk over all forventning. Selvfølgelig er han skeptisk, og foreslår hele tiden at det er lurest og vente og at det fortsatt er en mulighet, men han ble ikke sint som jeg forventet. Og for meg er det absolutt ingen mulighet å fjerne lille tassen! Hallo! Så det fikk han bare finne seg i ;)
 
body.PNG
Var en tur i byen i dag og rotet meg selvfølgelig inn i babyavdelingen - måtte bare kjøpe med en liiiten ting <3 Samboeren min ler av meg :p Men greier ikke vente så mye lenger egentlig!
 
Back
Topp