Godt en gang i blant, her ble det ferdig pizza...Blir middag på McDonald's i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt en gang i blant, her ble det ferdig pizza...Blir middag på McDonald's i dag
Høres bra utDa får du belage deg på Chatte med meg som også er fult sykemeldt![]()
Åh, jo! Kjempe godtMen appelsinsjokkis er ikke no godt jo!
Så du mener jeg er dum og trenger å bli smartere?Og det etter at du proklamerer at McDonalds er middag?
Tror ikke jeg gjorde saken såååå mye bedre![]()
Og de sier at sjokolade gjør deg smartere så jeg synes jeg er ganske greiOg appelsin og greier! Nesten frukt..
Har ikke blitt ski på meg denne sesongen. Satser på litt i påska. Vi er mye ute og har jo vogna når storesøster går på ski og akerÅh, nei for min del kunne det bare blitt vår np. Er vanligvis glad i vinter altså, liker å gå på ski feks, men med baby i hus så har det blitt lite vinteraktiviteter i år.. så nå venter jeg bare på varmere vær sånn at det blir lettere å komme seg rundt med den lille![]()
Så braSitter å koser meg her med tuppa![]()
Men appelsinsjokkis er ikke no godt jo!
Så du mener jeg er dum og trenger å bli smartere?
Tror bare du ikkextør å svareJeg har sånn 100 svar men alle er skikkelig frekke så jeg unnlater å svare![]()
Der har jeg et stort problem, jeg er elendig på å finne snille svar på slike spørsmålMamma er sikkert stolt..
Lurer på åssen jeg hadde klart meg som diplomat..
Tilfelidig quote.Syns du var fryktelig slem som fortalte det
Kjipt nok det daJa, kun jeg som er i dårlig form . Haha![]()
Joda, aldri nektet på detHa ha du er ikke avhengig?
Hørtes grusomt utFisk , deilig laks
Det kan du godt, men det holder i massevis å lage den en 4 timer førTilfelidig quote.
Skal lage panna cotta til i morgen. Bør jeg lage i dag eller vente til i morgen?![]()
Mulig jeg venter til i morgen da. Rekker jo å lage den i løpet av formiddagenDet kan du godt, men det holder i massevis å lage den en 4 timer før
26 juniNår har du termin?
Puerto Rico på Gran CanariaHvor i syden var det du skulle?
Det tror jeg nokVel man må vel omtrent være skyldig i det selv![]()
Ja er jo detJa, det husker jeg![]()
Så lenge det er under kontroll er det jo greit?
Kos dereBlir middag på McDonald's i dag