I morgen blir det nok mat uteTenker det blir laks og grønnsaker imorgen her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen blir det nok mat uteTenker det blir laks og grønnsaker imorgen her
Der hørtes koselig utI morgen blir det nok mat ute![]()
Jeg og mannen skal spise ute på lørdagDer hørtes koselig utvi skal spise ute tror jeg på fredag. Feire min fars bursdag
![]()
Deilig å gå ut å spise i ny og neJeg og mannen skal spise ute på lørdag![]()
Vi gjør det sjelden aleneDeilig å gå ut å spise i ny og ne![]()
Ikke sant. Får håpe de skjønner at de kan sove litt lenger om morran.Så godt hun har dether sov hun vel første natta gjennom som nærmeste 6 mnd. Det var mildt sagt utrolig
![]()
Vært en tur på Østlandet hos familien. Vet ikke helt enda. Fortsatt på toget.Velkommen tilbake hvor har du vært?
Sto huset slik du levnet DET?
Så lenge det ikke blir tidligereIkke sant. Får håpe de skjønner at de kan sove litt lenger om morran.![]()
Ser den. Da er det ekstra kosVi gjør det sjelden alene
Desverre. Jeg kjøpte melk. Mannen kjøpte brød og middag til i morgen og til og med potetgullSikker på du ikke trenger brød ens?
Æsj så kjiptDøv på øret igjeeeeeeeeen
Kan det været vennligst holde seg stabilt så jeg kan få bedre dager
Da blir det nok masse fine kortDet var morro. Gå litt amok i godis butikkene, føltes det ut som. Tilsammen på oss tre brukte vi nærmere 3500 kr og ennå har vi to forskjellige takke kort som skal kjøpes etter dåpen og konfirmasjonen![]()
Nå er vi framme på hotelletEr dere fremme på flyplassen eller? =)
Koooos dere massemasse ❤Nå er vi framme på hotellet![]()
Er ikke du på tur med mannen? Må ikke henge her daNå er vi framme på hotellet![]()
God turTa meg en liten gåtur ute![]()
Yes det blir detSer den. Da er det ekstra kos![]()
Takk for det sweetieÆsj så kjipt
God bedring til øret!