Skravletråd Mars!

Hehe!! Håper du bar rett❤️
Jeg trodde ikke det de første 3.5 månedene. Prematur i tillegg vettu. Vi følte aldri hun kom til å bli større og "lettere"

Vel. Hun er turbo deluxe og krever mye. Men siste uka er hun begynt å leke alene mer og mer. Stå ved bordet. Setter seg opp. Hun er blit stooor! Og er så glad jeg har glemt hvor ille det var den første tiden.

Skriker hun mye?

Vært oppe en god stund her også :P
Kjenner øynene mine begynner bli veldig tunge nå, ja!!

Deilig, da får du kanskje spist frokost!! Jeg sitter i senga med frøkna i armene og fantaserer om frokost og kaffe...
Prøvd legge henne fra meg mange ganger, men hun bare våkner og griner :(
Jeg spiste frokost 8:30 :o det er sjeldent jeg får spist frokost i det hele tatt :p vanlig frokost og ikke en nutrilett bar :p haha!

Off vi er der ja :( vil bare sove hos mamma idag den frøkna di :)

Da ble det en ekstravakt på meg idag :-). Hadde egentlig tenkt å ha kosedag med mini i det fine været men greit med pengene :D

God morgen:D
Sovet godt?
Ja :) litt små bekymret for lillegutt ... Håper det er at vi har vært ute på helsestasjon og sånn som gjør at han ikke sparket på 2 timer :( på vei til sykehuset så håper å få noen spark på veien ❤️

Så kjedelig :( god bedring.
Jeg skal snart på gravid massasje, også skal jeg en tur inn jobb å hilse på, ellers så er det husarbeid og maling i kveld :)
Gravid massasje hørtes godt ut :)

Sååå deilig vær idag :D
Nå står vesla og banker på ruten og ser ut, tror det er et hint :P
Så skal vi gå tur litt senere, må bare bli kvitt hodepinen først :)

Back
Topp