blir du syk eller er det kaldt i rommet? :/Ok da starter fotball kvelden *sukk*
Fryser så jævlig. Har en sovende L liggende over meg. Varmetapet på fullt det er så kaldt.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blir du syk eller er det kaldt i rommet? :/Ok da starter fotball kvelden *sukk*
Fryser så jævlig. Har en sovende L liggende over meg. Varmetapet på fullt det er så kaldt.....
Ikke sikker. Men tror Det er rommet ligger på 22 så håper det er det. Pleier å ligge på 25 i rommet vil ikke bli syk nå....blir du syk eller er det kaldt i rommet? :/
Ok da starter fotball kvelden *sukk*
Huff,håper det bare er et blaffIkke sikker. Men tror Det er rommet ligger på 22 så håper det er det. Pleier å ligge på 25 i rommet vil ikke bli syk nå....![]()
Min liker ikke fotballDen starter dessverre her også *stort sukk*
Godt jeg ikke er aleneDen starter dessverre her også *stort sukk*
Har det vært en fin helg på jobb?Da er arbeidshelgen ferdig for denne gang. Fri 3 dager før jobb igjen på torsdag
![]()
Her blir det bare avslapping resten av ettermiddagen/kvelden ! Kynnere kommet nå 3 stykker på 30 min nå. Mannen har kjøpt cola og påskeegg så skal kose meg![]()
Hva skal du nå ?Ingen sykdom. Det var bare "du jeg orker ikke idag" men jeg fant på noe annet ågjøre![]()
Søta, takk for detTenker masse på deg søta!! Husk å ikke nøle med å ringe sykehuset hvis det ikke gir seg!!![]()
He he nei tror ikke detJa ikke akkurat hver dag![]()
Liker du ikke fotball?Ok da starter fotball kvelden *sukk*
Både hodet og kvalmeHodet like tungt enda ?
Hun gleder seg sikkertBarnehagen i morgen for å få ut litt energi![]()
Ja stille og roligHar det vært en fin helg på jobb?![]()
Har det vært en fin arbeidshelgDa er arbeidshelgen ferdig for denne gang. Fri 3 dager før jobb igjen på torsdag
![]()
Her ogBarnehagen i morgen for å få ut litt energi![]()
Fotball er så gøy!Den starter dessverre her også *stort sukk*