Veien til en liten familie <3

Det er så vanskelig å ikke bare skrike det ut til hele verden! Bobler over av forventning og lykke :) Har bare fortalt til storesøster og bestevenninne - og tenker å vente til uke 12 med resten. Men lille :dummy: er jo alt jeg tenker på og da er det så vanskelig med hverdag med folk som ikke vet om det! Men det går seg kanskje litt mer til etterhvert :)

Jeg synes også det er veldig vanskelig å ikke bare rope det ut! Du er flinkere enn meg, jeg har sagt det til de nærmeste av familie og venner, men det er nok mest fordi jeg vet jeg ville delt en eventuell SA med dem også. Gleder meg til å forhåpentligvis få rope det ut til alle i uke 12 og at ukene går fort for både deg og meg :)
 
Ja, jeg er litt redd for å si det til pappa fordi han kommer til å mislike sterkt at jeg tar permisjon fra utdanning og får barn før jeg er ferdig. Så derfor har jeg litt lyst å være sikker på at det blir før jeg sier noe. Men vurderer å fortelle noen på studiet - kan jo bli vanskelig etterhvert hvis jeg blir trøtt eller kvalm etc. Jeg skal heldigvis på tidlig UL i uke 12 - så da kan jeg vite at alt er bra, forhåpentligvis, og rope det ut :) Er bare så redd for å si noe for tidlig også må man ta runden og si det ikke ble noe av.

Det skjønner jeg. Du kan jo kanskje følge formen din og si det til de rundt om det trengs? Også er jeg helt sikker på at pappaen din kommer til å bli glad for at han skal bli bestefar selv om det betyr at du pauser studiene?? :)
 
Det skjønner jeg. Du kan jo kanskje følge formen din og si det til de rundt om det trengs? Også er jeg helt sikker på at pappaen din kommer til å bli glad for at han skal bli bestefar selv om det betyr at du pauser studiene?? :)

Lurt :) Han gjør jo helt sikkert det etterhvert :)
 
20160211_164841 (1).jpg
Tok en av de siste testene jeg hadde liggende da jeg kom hjem i dag, bare for gøy egentlig :) Det er jo litt moro å se to streker - og nå er jo testen sterkere enn kontrollen <3
 
Hi hi,godt å se at det er flere som gjør slikt bare for gøy ;-) *testoman*
Når man først har dem, også har jeg jo ikke andre planer med dem innen utløpsdato :p Har du også en liten i magen? :)
 
I dag var jeg hos legen for å få råd ang tur til Vietnam i påsken som vi har gledet oss til lenge. Hun sa hun ikke ville ha dratt hvis det var henne det gjaldt og det gjorde meg litt betenkt. Samtidig så sa hun at mange reiser og det som regel går bra. Jeg får sove på det noen dager før vi bestemmer oss :)
Det var hyggelig å få med seg svangerskapsboka derfra da, og sette opp første svangerskapskontroll :)
 
Nå kjenner jeg virkelig at det skjer ting i magen - i dag er første dagen med skikkelig kvalme :hungover: Måtte avbryte min sårt tiltrengte treningsøkt fordi det var så ille...jaja det er jo en ting man kan leve med mens man venter på :angel13. Artig med alle disse tegnene man kan sette inn...hehe.
 
Kvalmen blir bare verre og verre og er der hele dagen og jeg er så trøtt! Prøver å fokusere på det gode som kommer ut av det, men det er litt vanskelig når det ikke synes noe sted :p Ingen vet om det, så må jo bare late som alt er i skjønneste orden! Det er slitsomt...sikkert flere som har det sånn :/
 
I dag var vårruller det eneste jeg på noen måte kunne tenke meg å spise, så jeg dro på butikken for å kjøpe. Etter tre runder gjennom alle frysediskene ble jeg helt desperat - tenk om de ikke hadde den ene tingen jeg hadde lyst på! Heldigvis fant jeg en som jobbet der som fant en pakke bortgjemt i en av diskene - det var en lettelse :p Haha lo litt av meg selv etterpå, men vårruller ble det - med mozzarella til av alle ting :)
 
Det er så vanskelig å ikke bare skrike det ut til hele verden! Bobler over av forventning og lykke :) Har bare fortalt til storesøster og bestevenninne - og tenker å vente til uke 12 med resten. Men lille :dummy: er jo alt jeg tenker på og da er det så vanskelig med hverdag med folk som ikke vet om det! Men det går seg kanskje litt mer til etterhvert :)
Gratulerer så mye!!
Jeg synes også det er så veldig vanskelig ikke skrike det ute, vill stoppe fremmede på gata klemme dem og ropte jeg er gravid :p spesielt når det eneste jeg tenker på er lille dotty i magen <3
 
Gratulerer så mye!!
Jeg synes også det er så veldig vanskelig ikke skrike det ute, vill stoppe fremmede på gata klemme dem og ropte jeg er gravid :p spesielt når det eneste jeg tenker på er lille dotty i magen <3
Bra det ikke bare er meg! Er så mange jeg vil fortelle til - også er jeg så lei av hvite løgner når folk tilbyr et glass vin eller snakker om ting som skal skje neste skoleår, når jeg har permisjon etc etc. Men bare fire og en halv uke igjen til 12 uker :D
 
Wooohoo - kjøpt min første mammabukse i dag! Har egentlig ikke helt bruk for den enda, og hadde tenkt å vente, men plutselig hang den der på salg :) Og i min størrelse i tillegg - måtte bare kjøpe den :)
 
Wooohoo - kjøpt min første mammabukse i dag! Har egentlig ikke helt bruk for den enda, og hadde tenkt å vente, men plutselig hang den der på salg :) Og i min størrelse i tillegg - måtte bare kjøpe den :)
Det er noe magisk med det å endelig ha kjøpt det første plagget, enten det er til deg eller baby :) Alt blir på en måte litt mer virkelig da.
 
Det er noe magisk med det å endelig ha kjøpt det første plagget, enten det er til deg eller baby :) Alt blir på en måte litt mer virkelig da.
Og litt mer skummelt :p Ville jo egentlig vente til uke 12 - men følte jeg fikk den buksa servert :p
 
Back
Topp