Ja mitt ble verre etter. Men har generelt veldig dårlig syn. Har du veldig dårlig?Gleder meg til det er min turoptiker mener man burde vente etter graviditet og amming pga synet forandrer seg så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mitt ble verre etter. Men har generelt veldig dårlig syn. Har du veldig dårlig?Gleder meg til det er min turoptiker mener man burde vente etter graviditet og amming pga synet forandrer seg så
Hvor har du kjøpt det?
Du liker å gjøre oss nysgjerrige; )Dere driver med i dag da?
Jeg pusler sammen topp 100 april! *klarer ikke vente*
Hadde -1,75 og 0,75 mener jeg før jeg ble gravid i 2013Ja mitt ble verre etter. Men har generelt veldig dårlig syn. Har du veldig dårlig?
Du var vel ikke så langt unna du heller tenker jegFlinke Kengu![]()
Ville venta"Mamma nøøø" tror vi må ut en tur idaghva mener dere? Hun hadde kun den ene bleien igår og ikke noe enda idag
Jeg kommer bare på enJeg har startet 9 tror jeg
Hun ville ut selv, men herregud det går ikke med mitt bekken og denne snøen uansettVille venta
Gøy på jobb i snøen?Du liker å gjøre oss nysgjerrige; )
Er på jobb jeg
Ja, eller hun har jo vært bra innimellom, også blir hun dårlig igjen. . :/Stakkars liten hun har vært lenge syk![]()
Nja ikke akkurat nå når det er så mye snø men det måkes så da blir det nok bedreGøy på jobb i snøen?
Takk, håper legen har noen rådUff da. God bedring
Da er det enda mer stasDet er det.
Fadderen til kengubarnet som strikket
Nå er det vel uansett greit å ha henne hjemme siden hun var dårlig i gårHun ville ut selv, men herregud det går ikke med mitt bekken og denne snøen uansett![]()
Takk, snuppaLykke til ♡♡
Det var veldig koselig , brukte den etter dåpen ogsåDa er det enda mer stas
Anbefales ikke for sarte sjelerNei har ikkke sett den
Hvorfor ikke?Anbefales ikke for sarte sjeler