Er det mye på kalenderen på fredag da?Må bare få det til å gå opp med kalenderen min...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mye på kalenderen på fredag da?Må bare få det til å gå opp med kalenderen min...
Gud så herlig! Det blir så godt til dereGod morgen alle sammen
Idag er det 1 uke til jeg og mannen drar alene på sydentur!! Lykke!!![]()
Ja, tror vi skal klare å kose oss den ukaLitt sjalu? Ja.. Høres skikkelig digg ut. Blir nok godt å komme bort i varme uten unger![]()
Morsomt tidsfordrivMå visst deter nå i allefall et tidsfordriv når man må gå heime hele dagen
![]()
Du har jo en stooor storesøster som fint kan ta vare på lillebror en uke![]()
Kan jo ikke glemme slike viktige ting?!glemt å si god morgen!!!
GOD MORGEN ALLE FLOTTE DAMER![]()
God morgen alle sammen
Idag er det 1 uke til jeg og mannen drar alene på sydentur!! Lykke!!![]()
Vært sykemeldt på grunn av kvalme og oppkast, så influensa, så fordi jeg trengte å sove heletidenMorsomt tidsfordriv
Hvorfor må du gå hjemme?![]()
Bare å henge i, så gjør du ikke detGjorde det, kommer nok til å falle nedover da![]()
Slappe av,og nyte en hel dag hjemme uten snekkere.Hva skal folket finne på i dag bortsett fra å skravle![]()
Måtte mase litt stengt på ungene for å få de ut døra i dag, det liker jeg ikke. Jeg må tidigere opp i morgen. Torsdag er uteskole, dvs kakao også.God morgen
Håper dere får en fin dag!
Toppen er Kengu sinNærmer deg toppen snart nå![]()
Ligge på et mørkt rom og håpe migrenen gir seg
HeheKnaske isbiter var himmelsk husker jeghelst oppi iste!
Klart bedre enn sjokkis ja![]()
Prøver, men det går jo så fortBare å henge i, så gjør du ikke det![]()
Har noen møter, men det skal gå greitEr det mye på kalenderen på fredag da?![]()