Litt sjalu? Ja.. Høres skikkelig digg ut. Blir nok godt å komme bort i varme uten ungerPuerto Rico, Gran canaria, 1 uke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sjalu? Ja.. Høres skikkelig digg ut. Blir nok godt å komme bort i varme uten ungerPuerto Rico, Gran canaria, 1 uke![]()
Det kan du bruke som argumentHehe! Det hadde nok ikke min gjort heller![]()
Må visst detDet må du lære deg![]()
Det er sjelden jeg tar feil altsåDu tar feil som vanlig
Såå søt du erHa ha ja så klart det kjære
Fant du deg selv??Må se på lista jeg![]()
God morgen til deg også!glemt å si god morgen!!!
GOD MORGEN ALLE FLOTTE DAMER![]()
Jeg henger medHar ikke startet dårlig du heller da![]()
Gjorde det, kommer nok til å falle nedover daFant du deg selv??![]()
Ikke sant?!Hehe helt til de ikke skal lese, da vil hu plutselig lese...![]()
Hehe det er bra, jeg fikk plutselig feber kastet på meg når jeg pussa tennene i gårMen det gikk fint. Var så trøtt at jeg sovna fort![]()
Nærmer deg toppen snart nåJeg henger med![]()
Du har jo en stooor storesøster som fint kan ta vare på lillebror en ukeDe klarer seg alene hjemme mens jeg er borte mener du?
Er det mange aktive i denne tråden så går det fort![]()
Knaske isbiter var himmelsk husker jegDet er jo så godt!mannen irriterte seg på at jeg knaska på isbiter i går ,men da gokart jeg at det var bedre enn om jeg skulle spist sjokoladen som lå ved siden av meg
Du da![]()
Godt det ikke bare er megJa skjønner dette.. Haha.. Etter en times tid er det plutselig 10 sider ulest..
Jeg prøvde tidligere å lese meg opp for å kunne svare på ting.. Men skjønner nå at man ikke får lest gjennom absolutt alt.. Hehe.
Huff da, God bedringLigge på et mørkt rom og håpe migrenen gir seg
Lykke til hos tannlegen...Trene, butikken, tannlege og nattevakt![]()