Jeg blir bare så sykt motivertHahadu er hekta!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir bare så sykt motivertHahadu er hekta!
![]()
Hihi, regnet med du visste om denAaah. Hahah . Der ble jeg litt blond. Tenktr ikke på den knappen![]()
Hehe hver sin smak heldigvisDen sjangeren er jeg ikke kjent i![]()
regnet med detGod kveld
Her skravles det![]()
Ehm ja stor fare for det tror jegSpørs om vi egentlig hadde hatt tid til å male, vi hadde vel bare skravla![]()
Ikke sjokkerende1.plass her![]()
Så lenge jeg kan tygge isbiter så har det ikke noe å si for megHihi...alle skal få![]()
Så har enda håpet. Ligger nært søstra miÅ ja stemmer det
Hva har du kjøpt?Yehu! Da har jeg sikra meg litt nytt fra Gullkorn til lille F![]()
Lykke til med jakten da![]()
neiVært på jobb? Her skjer det ikke mye. Snart natta![]()
Ikke som jeg vetSmåtten sover så lett i dag. Tar jeg han vekk så brå våkner han.... er det noen triks å få dem til å sove dypere?
Grattis snuppaJa jeg vet![]()
Ikke gir deg opp så du ikke får sove daHaha. Går med tlf i hånda![]()
Ikke sant. Begge er med på godtestopp. Det har vi hatt i noen uker. Funker best når man er toDa er det bare å slenge seg på!
Enda enklere om dere er to![]()
Jeg tror bare jeg må hjelpe ho og finne roa. Ho er så fryktelig nyssgjerrigPå den tiden sov mi mye husker jeg. Med unntak av skriking fra 16 til 21
He he jeg trodde faktisk RonjaR var på toppIkke sjokkerende![]()
Mer enn jeg husker16 åringer er nok mye på farta ja![]()
ja, men den ble brått sluttGod kveld
Full skravling her, hatt en grei dag?
Mhm :/ prøvd å forkyve med bare 15 min hver dag? Sakte men sikkert?Neiså hadde jo håpa han skulle få hente seg inn igjen inatt.. Må tidlig opp imorgen igjen om vi skal få styr på dette her rutinegreiene
![]()