En prøvers bekjennelser

Og der var kvalmen tilbake...:(
Etter å ha kvittet meg med såpasse mengder at det kan virke som om det er alt jeg har spist den siste uka i løpet av den siste halvtimen gir jeg opp og går og legger meg... :eek:
I morgen er det ny uke og nye muligheter. Håper den uka blir fin og kvalmefri...:)
 
Lenge siden jeg oppdaterte dagboka mi nå... Har vært veldig sliten og mye kvalm de siste 6 ukene. Såpass at jeg tidvis har tatt meg selv i å tenke at det ikke er noe gøy og være gravid likevel... Så de siste ukene har faktisk vært litt tunge og jeg har slitt litt til tider med å finne gleden i det her... Jeg har også slitt med å innse at det her er ekte. Det er en så bisarr tanke egentlig at det lever et lite menneske inni magen min:p
Men i går gikk jeg over terskelen som er 12 uker! Og nå ser jeg enden på plagene og begynner å glede meg veldig over det som er på gang:) skal på ultralyd 13+1, så jeg tar det ikke helt for god fisk at jeg faktisk er gravid og at alt er bra før det, men det er bare en liten uke til nå! Og som jeg gleder meg!
Mannen er også overbevist om at det er to stykker der inne:eek: Og han har gjort en god jobb med å få tanken til å feste seg hos meg også! Så jeg gleder meg veldig til å se hvor mange som er der inne;) Og kanskje vi kan få vite kjønn allerede også??
 
Last edited:
Husker den samme følelsen rett før tul - kjempespennende! Vi gleder oss til å høre hvordan det gikk!!
 
I går var en av de beste, men mest surrealistiske dagene i mitt liv! Vi var og fikk se den lille mageboeren! En perfekt liten sak❤️ Mest sannsynlig var det en liten snopp vi så også. 80% sikkert sa legen. Tenk det, en liten gutt
Det å se den lille hjertet som slo er noe av det største jeg noen sinne har opplevd. Når vi kom dit sov den, men etter litt dytting ble det masse sprelling i magen. Helt vilt hvor mye det så lignet en ferdig baby og helt vilt at den lille der er inne i magen min! Nå gleder jeg masse til jeg begynner å kjenne liv❤️
ImageUploadedByBV Forum1459886999.417077.jpg
 
Nå er det veldig lenge siden jeg har oppdatert dagboken min og det har skjedd veldig mye siden sist.
Vi har vært på oul for noen uker siden og fått vite at det aldeles ikke er en liten gutt som bor inne i magen, men en jente! Så da var magefølelsen min rett i utgangspunktet! Skikkelig overraskelse det der! Som kom akkurat i deg jeg virkelig hadde slått meg til ro med at jeg skulle bli guttemamma og begynt å glede meg til det:p Men nå omstiller vi oss igjen og gleder oss masse til å bli jenteforeldre❤️
Magen begynner nå å bli ganske så fremtredende og den lille tulla romsterer masse der inne. Jeg har morkaka foran så jeg kjenner det ikke så godt oppe på megen, men hun skjønner godt at mamma vil kjenne henne så ofte som mulig og sparker mye under morkaka:)
Vi har også kjøpt vogn til den lille mageboeren! Gikk overraskende greit å bli enig der;) mannen likte godt vogna jeg hadde lyst på, men ville gjerne ha en annen farge både på tekstilet og understellet. Så da fikk han det han ville ha av farger (eller ikke farger siden den nå ble helsort) og jeg fikk vognen jeg hadde ønsket meg:) vinn vinn!
Nå gleder jeg meg masse til å begynne å kjøpe inn alt vi trenger og begynne å gjøre klart rommet til tulla. Selv om det vanlige sengen vil bli stående der til gjester så lenge som mulig.
Shit, nå begynner det å gå opp for meg at det faktisk skal bli et sprell levende barn ut av det her! Det kommer til å bli så herlig! Og så fryktelig skummelt...:p
 
Back
Topp