Vært på babybesøk og trilla masse idag. Så 20.000 skritt og 50 etasjerFlinkis! Her er jeg fortsatt i morgenkåpe og knapt rørt meg haha
Den ligger ikke på Netflix nei, vi har lasta den ned![]()
Ah, får laste ned da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på babybesøk og trilla masse idag. Så 20.000 skritt og 50 etasjerFlinkis! Her er jeg fortsatt i morgenkåpe og knapt rørt meg haha
Den ligger ikke på Netflix nei, vi har lasta den ned![]()
Du er vel alltid det du daNå var jeg lur ikke sant?![]()
Nei, da regner jeg med du hadde sagt detDu vant ikke kjære![]()
Så det. Ikke meg denne gangen, men satser på marsVinnere trukket![]()
Nei det er jeg ikkeEr du misunnelig??![]()
Vi skravler herKan noen forklare hvordan de får til å skrive sånn 100-130 innlegg om dagen??
Jeg vil være med på å vinne det Storksakveska men 30 innlegg dagen virker uovekommelig![]()
Haha, kall meg gjerne klønete vakkerJeg er trøtt tror jeg for jeg leste klønete vakker
Jeg har ikke noe problem med å gå på kvelden etter ungene er i seng, men ikke nåIkke glatt her
Men får ikke gått tur når jeg har så klønete vakter som 09-18![]()
Gratulerer her også til skjønneste gullet1år siden mini ble født. Sliten etter feiring
Skravle mens man lager mat, i bil når man er passasjer, men unga leker og.man trenger en pause, på doMen når får dere tid innimellom lek med unger, middag, klesvask, handling...
Da slo du vel søstrene dine??De ble gjennomført like etter jeg skrev det. Og 20.000 skritt idag![]()
Henger du opp mine også?Nei æsj jeg har glemt å henge opp klær... jeg må vel få hengt opp de klærne jeg nå da..
Wow, flink du har værtBle 20.000 skritt idag![]()
He he skal tenke på detHaha, kall meg gjerne klønete vakker![]()
Ååh....det er snadderStrawberry daiquiri og martini asti
Mmmm...Strawberry daiquiri og martini asti