God tur hjem daHelt greit
Tror jeg drar hjem nå faktisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur hjem daHelt greit
Tror jeg drar hjem nå faktisk!
De har sine mistanker, men ikke sagt noe endaOm du spør sier du selvsagt du er gravid.
Kurs i statens standardavtaler for IKT.Hva slags kurs?
Koteletter er godt!
Haha ja. Jeg må alltid kverrulere sånnHaha, sant detbra det løste seg til slutt
![]()
Om det er diaré er hun syk3 våte bæsjebleier har det noe å si? Hun er jo i fin form uten om at hun var lei seg idag og trengte mye trøst sa de i bhg. Hun har hatt 2 slike bleier etter 17:00 og en i dag tidlig. Tenkte ikke over den i dag tidlig
Hehe, var det varmt ombord?Yes nå har vi dttil kalde Norge
![]()
Vi vet ikke om det er diaré eller om det er noe hun har spist.. Hun har jo ikke bæsjet på lenge i bhg. Altså fra 08-17 ingenting og nå 2 bleier så lurer på om hun reagerer på noeOm det er diaré er hun syk
Så gøy! Har dere planlagt noe eller?Så gøy. Kjekt å få et ansikt til de en snakker medTror stavanger gjengen er ganske stor så blir spennende å se hvor mange som kommer
![]()
Det var detHehe, var det varmt ombord?![]()
Uansett så er det 3 bleier på en dag så da bør hun jo holdes hjemmeVi vet ikke om det er diaré eller om det er noe hun har spist.. Hun har jo ikke bæsjet på lenge i bhg. Altså fra 08-17 ingenting og nå 2 bleier så lurer på om hun reagerer på noe
Hehe, hvordan er tempen hos dere?Det var det
Her var det jo snø ...
Må vel det hvis man skal kjempe i toppenMå jo det for å holde følge![]()
Ja, er nok en del av jobben det ogsåHa ha du glemte tøm koffert, sorter klær
Har ikke sjekket faktisk men er surt og kaldtHehe, hvordan er tempen hos dere?
Det er det dessverreJa, er nok en del av jobben det også
Æsj, syns det er kaldt her også men det er bare 1 minus. Men en del vind. .Har ikke sjekket faktisk men er surt og kaldt
Travel ettermiddag for deg daTuppa er snart ferdig på dans, så skal vi hjemom en tur med tuppa også skal jeg videre på foreldremøte i barnehagen.
Den vinden er kjip altsåÆsj, syns det er kaldt her også men det er bare 1 minus. Men en del vind. .