Skravletråd februar!

Hjelpes der sier du noe. Må få prøvd bunaden. Tenkte å bruke den til lørdag da jeg skal på bryllup hjelpes meg. Skal bruke den til dåpen men da har jeg en mnd på meg lol
Mamma har tilpasset bunaden min til dåpen hver gang, og tilbake etterpå. Så dette har vi rutine på etterhvert :-) denne gangen med bedre tid, se andre gangene bodde jeg en dsgsreise hjemmefra. Mamma kom en uke før dåpen for å fikse bunad, lage koldtbord og ellers hjelpe meg bli klar. Litt lettere når jeg bor her

Mamma har tilpasset bunaden min til dåpen hver gang, og tilbake etterpå. Så dette har vi rutine på etterhvert :-) denne gangen med bedre tid, se andre gangene bodde jeg en dsgsreise hjemmefra. Mamma kom en uke før dåpen for å fikse bunad, lage koldtbord og ellers hjelpe meg bli klar. Litt lettere når jeg bor her
Så bra. Jeg hvet ikke en gang om jeg kommer i bunaden etter svangerskapet haha:)

Hurra meg rundt og god skuddårsdagen jenter. Jeg ligger å drar meg i senga mens gubben er i stua med ungene. :P Skal late meg litt kjenner jeg. Så er det jobb kl 15

Hei hei :)
Her sto frøkna opp 2 timer senere enn hun pleier så ble til at jeg holdt hun hjemme!
Feberen er borte og spiser litt så blir bhg i morgen etter 2års kontroll hos legen. Er ikke særlig ute vær idag. Så finner på ting inne idag :)

Back
Topp