God morgenGod morgen. Mini vekket meg først i 6 tiden men når han fikk komme og sove i armkroken sov han en times tid til
. En kostete gutt
Håper dere får en fin dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen. Mini vekket meg først i 6 tiden men når han fikk komme og sove i armkroken sov han en times tid til
. En kostete gutt
Du får oppdatere ossPrøver såfall![]()
God morgenGod morgen sexy!![]()
Du får ringe P4Finnes det en småromantisk måte å fri på avstand. Jeg er jo ikke i samme hus som kjæresten i dag.
Hva har damene ellers for planer?
Håper det varer leeenge!Ja er det❤. Han elsker slike morgener hvor han får ligge og kose slik
I like måteGod morgen
Håper dere får en fin dag!
Håper også detHåper det varer leeenge!![]()
Mamma har tilpasset bunaden min til dåpen hver gang, og tilbake etterpå. Så dette har vi rutine på etterhvertHjelpes der sier du noe. Må få prøvd bunaden. Tenkte å bruke den til lørdag da jeg skal på bryllup hjelpes meg. Skal bruke den til dåpen men da har jeg en mnd på meg lol
Skal vaske hus og litt såntAltfor kaldt!
Hva skal du idag?
Takk det sammeGod skuddårs Dag alle sammen![]()
Thank uI like måte![]()
Skal på jobb jegSkal vaske hus og litt såntdu da ?
Så bra. Jeg hvet ikke en gang om jeg kommer i bunaden etter svangerskapet hahaMamma har tilpasset bunaden min til dåpen hver gang, og tilbake etterpå. Så dette har vi rutine på etterhvertdenne gangen med bedre tid, se andre gangene bodde jeg en dsgsreise hjemmefra. Mamma kom en uke før dåpen for å fikse bunad, lage koldtbord og ellers hjelpe meg bli klar. Litt lettere når jeg bor her
håper den blir finTakk det samme![]()
det var lenge på jobbSkal på jobb jeghelt til kl 18...
Og til tannlegen om jeg får en time![]()
HeisannHurra meg rundt og god skuddårsdagen jenter. Jeg ligger å drar meg i senga mens gubben er i stua med ungene.Skal late meg litt kjenner jeg. Så er det jobb kl 15
Takk for detbedre nå..
Var han vanskelig å legge igår?